lørdag den 14. september 2019

HAPPY HOUR PÅ IRISH PUB.

De har fået fremstillet nogle fede T-shirts, på Irish Pub i Vinderup, så nu kan vi stamgæster tage ud i verden og gøre opmærksom på, hvor Danmarks bedste Fritidshjem for voksne har hjemme. 

I går eftermiddag arrangerede Irish Pub en Fyraftens Fest, uheldigvis havde vi på HK Scan en lang arbejdsdag. Det betød at jeg hverken kunne nå at spise frokost, da jeg kom hjem fra arbejde, og heller ikke ind på Twitter til mine Twitter Babes. For jeg skulle bare skynde mig i bad og få klædt om, og så ned på stationen og med toget til Vinderup.
Så kunne jeg nå at spise en Fransk Hotdog, inden toget nåede til Vinderup.

Det var en hyggelig Fyraftens Fest jeg nåede ud til, hvor der var Happy Hour, 2 øl for en flad tyver, og så var der live musik med ham her. 
Han satte fut i fyraftenen  med en perlerække af gode fællessange, som endda også fik flere ud på dansegulvet, på sådan en fredag eftermiddag. Så jeg gætter på det nok ikke var den første, eneste og sidste gang, der er Fyraftens fest med Happy Hour på Irish Pub.

Efterhånden kunne det mærkes jeg kun havde fået en Fransk Hotdog til frokost, så er det så heldigt, at Nørregades Køkken ligger nabo til Pubben.
Og her kan man få serveret Dagens Ret for 50 kr.. Om Nørregades Køkken også havde Happy Hour vides ikke, for jeg fik to flotte og velsmagende Skinke Schnitzler.
Så på Tirsdag tager jeg derud for at spise igen, der er Dagens Ret: Bøf med løg.

Så tilbage på Pubben et par timer, og med toget hjem til Struer.
Der var naturligvis ingen Taxaer ved banegården, nå ja, så kunne jeg slå et smut forbi Stoppestedet. Her var der gang i den, jeg fik bestilt en god nat bajer og en Taxa. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar