lørdag den 1. december 2018

JULEFROKOST PÅ SKIPPERKROEN.

Sidste Lørdag var der pengeudbetaling i Spareboxen på Skipperkroen, og i går var der så Julefrokost for Spareboxens medlemmer.

Til den nette sum af 150 kr., var der klassisk Julebuffet incl. 5 øl-kort, livemusik og DJ. 

Jeg kørte til Skipperkroen i Den bette Blå , da vi i Struer ofte oplever det er vanskeligt at få en Taxa. Så drikker jeg de færre øl, så man kan køre hjem igen.
Som I ser er den bette pyntet op med Julelys, så det ser festlig ud når jeg kommer kørende om aftenen. 

Det var noget udmærket mad vi fik at spise, men vi var ikke ret mange samlet til Julefrokosten, hvilket godt kunne mærkes på stemningen.
Der kom aldrig rigtig gang i festen, 

og da duoen kom forsøgte de at skabe en fest.
Duoen er HITEKSPRESSEN, og hvis I ikke lige ved hvem de er, er det dem der er Ophavsmænd til hittet:

                               " Hun har en dusk man kan husk
                                  en dusk man kan dask,
                                  en dusk hun har glemt at vask."

Hittet fik vi også lov at høre, og en mange andre gode sange. Men der var kun Bente der var ude at danse, først med mig og så en anden.

De var der i 2 timer og skulle hastigt videre til Skive, hvor de kl.23 skulle optræde på Zwei Grosse Bier. Man må da håbe for duoen, at de der havde større held med af fut i publikum. 

Det Julekostume jeg havde på til Julefrokosten på Irish Pub i Vinderup, tog jeg på i går. Det syntes folk var morsomt, men det blev nu snart for varm at have på, så jeg tog det af.

Så var der en ung knægt der spurgte om han måtte få det på ? Ja ja, og hatten ville han også gerne låne. Jo løb du bare med det.
Jeg sad til bord med hans mor der spurgte om jeg skulle have tøjet igen ?
Nej det skal jeg sgu ikke, så lad ham bare beholde det. For nu har jeg haft mit Julekostume på 2 gange, så nu gider jeg ikke stille op i det igen. Så planen var at kostumet skulle op i tøjcontaineren, lige som mit Oktoberfest kostume, det gider jeg heller ikke tage på mere.
Til næste år, skal jeg have fundet på noget nyt.

Da duoen var kørt stillede DJ'en op, de er to gutter, og de hyggede sig. Det kunne de lige så godt de får jo penge for at optræde, og det var noget skide godt musik de bød på.
Masser af torden hits fra 80'erne og 90'erne, og nogle af de aller nyeste hits, men folk ville hellere bruge deres røv end deres dansefødder så der blev aldrig skubbet til taget.

Da klokken blev midnat gad jeg ikke mere, og tog hjem.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar