lørdag den 31. marts 2018

NYT TØJ IGEN.

Når man er ansat på en fødevarefabrik, kan man være sikker på at skulle på arbejde om lørdagen, hvert år i Påsken. Naturligvis er det frivilligt, sidste år valgte jeg at sige nej og tog i stedet en Påsketur til København. Men jeg syntes ikke jeg vil være bekendt at sige nej, hvert år, så i år tog jeg på arbejde..

Efter fyraften og jeg havde været hjemme i bad, tog jeg et smut til Holstebro. Jeg havde set en reklame fra NIELSEN's, en blazer til 1200 kr.

Men da jeg så kom ind i butikken, fik jeg øje på denne blazer til 999 kr.
Fedt ! Så kunne der også blive råd til en skjorte og et bælte.

Der er for øvrigt tilhørende bukser til blazeren, de koster blot 499 kr., dem tager jeg ud og køber på Onsdag.

På Lørdag tager jeg som bekendt til Erotik Messe i Valby, så har jeg noget pænt tøj at iklæde mig i den anledning.

Her til aften, tog jeg på Skipperkroen for at spise.
Desværre har Skipperkroen sløjfet Flæskestegen, i stedet prøver de med et nyt tiltag, et valg mellem Pindebøf eller en Burger.
I aften valgte jeg Burgeren. Det er med hjemmelavet bøf, syltede rødløg, og diverse.
En Burger der absolut smager ganske godt.

Men jeg orker ikke at tage i byen i aften, så det blev kun lige til en enkelt øl til min mad. Jeg vil bare hygge herhjemme i aften, med Danmark Har Talent.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar