søndag den 4. marts 2018

LADYs NIGHT PÅ IRISH PUB i VINDERUP.

Når Irish Pub i Vinderup arrangere fest, gør de et stort nummer ud af det.
I går aftes arrangerede de Lady's Night, som naturligvis kun var for kvinder. Men vi mænd skulle ikke snydes for en fest, så for os var der arrangeret en Partybus.
Kvinderne havde pubben helt for dem selv mellem kl. 18 og 22, og i det tidsrum tog vi mænd på tur med bussen, der Gudskelov ikke var nogen antabus.

Partybussen kom til Struer hvor jeg steg på ved Skipperkroen, og sikke en herlig velkomst jeg fik da jeg kom ind i bussen. En pige med store babser lagde sine arme omkring mig, og begravede mit ansigt i sin kavalergang.

Hun hedder Melodi og er en skøn pige og stripper, helt uden tatoveringer og piercinger. Hun er bare en helt naturlig Nordjysk pige op' fra Aalborg, med flotte lange ben, en lille uartig Parisernumse og et par store vuggende babser som hun ikke var nærig med. Man fik lov til flere gange på denne tur, at kysse hendes babser.

Jeg havde forventet at en Partybus var indrettet med en bar man kunne stå omkring, men den var blot lidt pænere indrettet end en bybus, med højtalere og discolys i loftet, og en stripperstang i midtergangen.

Undervejs skulle vi have noget at spise, menuen var en burger og en bajer.
Der var ikke noget WC i bussen, så ind imellem holdt vi en pause, så folk kunne stå ud og tisse og ryge en cigaret.

Lige inden vi nåede til Vinderup holdt vi en længere pause, for nu skulle Melodi optræde. Hun gav et forrygende strip nummer, der bestemt ikke skuffede nogen.

Vi var bare mænd, så på hele turen var der en fed drengerøvs stemning. Et er sikkert, sådan en tur i en Partybus vil jeg gerne prøve igen.

Vi ankom til Irish Pub kl.22:30, og dem jeg skulle mødes med havde haft en virkelig festlig aften.
De fik helstegt pattegris, og drukket vin, drinks og små skarpe. Så nu var luften ved at gå af ballonen, og 5 minutter i midnat tog de hjem igen.
Aftalen var vi skulle feste hele natten, så jeg lod mit Rejsekort blive hjemme og havde i stedet taget ekstra penge med til Taxa, og til at give en omgang drinks.
Men jeg syntes nu ikke jeg ville til at give 400 kr. til en Taxa efter kun en time på Irish Pub, så jeg tjekkede Rejseplanen, og der kørte et tog kl. ½ 1.
Det er bestemt heller ikke billigt at rejse den korte tur fra Vinderup til Struer, 180 kr. for en enkeltbillet hvis man ville sidde på 1.klasse i et DSB tog. Godt jeg ikke købte sådan en billet, for det var blot et Arriva tog der kom, og de har jo kun Monkeypladser i hele toget. Men det er nu heller ikke billigt, 30 kr. for en enkeltbillet.

Hjemme i Struer slog jeg et smut på Skipperkroen til en godnat bajer, inden det var med en Taxa hjem.

Næstegang jeg vil på Irish Pub, bliver i den sidste weekend i April, hvor de arrangere en 80'er-90'er fest. Her har de gravet dybt i klædeskabet og børstet et par gode gamle DJ's af, så de er klar til at levere top hits fra en svunden tid. De 2 DJ's er Martin Wettergren og Kaj Sylvester, der er det stensikkert jeg tager penge med til en Taxa, for der vil jeg sgu feste hele natten på Irish Pub.