torsdag den 29. marts 2018

HERNING CENTRETs OPEN BY NIGHT.

Da jeg i går fik fyraften, kunne jeg nyde jeg skulle hjem til et par gode fridage. Og det skal da fejres med en lille udflugt.

Herning Centret kan fejre 40 års jubilæum, derfor var der i går Open By Night.
Som var jeg glad for jeg lod bilen blive hjemme, og i stedet tog toget til Herning, og bus nr.7 ud til Herning Centret, for derude var der lange køer af biler, og billister der brugte tid på at køre rundt og lede efter en ledig P-bås. Jeg kunne nøjes med at stige af bussen og gå ind og få handlet. 

Nogle af Rygerkupeens læsere vil sikkert nikke genkendende til disse mennesker, som har deltaget i Bagedysten i fjernsynet.
I anledningen af jubilæet og open by night, var der lagt i selen for at give de mange mennesker der havde taget turen til Herning Centret, en perlerække af gode oplevelse.

En af oplevelserne var de her personer jeg ikke kender navnene på, da jeg aldrig har haft mulighed for at se Bagedysten i fjernsynet, de skulle optræde med at bage nogle vældig flotte kager man senere på aftnen kunne få lov at smage. 
Man kunne også opleve Drager, de er jo så dragene. 

Og så valgte jeg at spise i Kina buffeten, helt utroligt de stadig kører med de samme lave priser, og kvaliteten af maden er også stadig udmærket.
Men i går var der så mange til at spise, at fadene løb tomme alt for hurtig, de små kinesere kunne slet ikke nå at følge med, så man måtte tage til takke med det man kunne nå at få på sin tallerken. 

Og nu skulle der handles. 


Hos Nielsen's faldt jeg for disse 2 skjorter der til sammen koster 700 kr.
Lørdag d.7.April, altså i næste weekend, skal jeg til Erotik Messe i Valby Hallen. Så nu kan jeg se nobel, ud når nu jeg skal ud og kigge på frække damer.


Oplevelserne i Herning Centret var langt fra forbi endnu, efter kl.18, kunne man få lov at smage de kager dem fra Bagedysten stod og arbejdede med, og der skulle være livemusik.
Men jeg kiggede i Rejseplanen, og der kunne jeg se, at hvis jeg tager den bus der kommer om 5 minutter, kunne jeg nå det tog der kører til Struer kl.18.
Så jeg syntes ligeså godt, at jeg kunne drage af sted. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar