søndag den 11. marts 2018

TUBORG ØL-KLIPPEKORT ... selvfølgelig.

Med de forhøjede ølpriser , kan det gå hen og blive en dyr aften i byen, når en øl koster 22 kr.

Så er det godt man kan købe et TUBORG ØL-KLIPPEKORT ... selvfølgelig.
Det gælder dog kun på det værtshus hvor man har købt sit øl-kort, mit har jeg købt på Skipperkroen i Struer. 

Et øl-klippekort koster 200 kr., og tænk så på, at du kun kan få tre klip i dit kørekort, og så koster det en djævlens masse penge at få et nyt. I et øl-klippekort får du 10 klip, og koster kun 200 kr. at få et nyt.
Og når du har fået ti klip, følger der en gave med, en nål eller pin som de også kaldes. 

At drikke 10 øl på en aften kan jeg ikke lige klare, derfor var jeg på Skipperkroen både fredag og lørdag aften, for jeg ville have min første pin. 
Over de to aftner lykkedes det mig at få de ti klip der udløser en pin.
1 pin er ikke nok, jeg skal have samlet 14 styk, så de samlet danner en Tuborg flaske.
Så det bliver til mange hyggestunder på mit stamværtshus, før jeg kan samle et kunstværk jeg kan have hængene som et trofæ på min væg.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar