onsdag den 6. august 2014

TORVEDAG I HALS

Jeg læste på nettet igår, at der idag skulle være Torvedag i Hals. Og så var den udflugt planlagt, og jeg fik ringet til Havkatten, og bestilt et bord til en person til kl.12.

Klokken otte tog jeg hjemmefra, og selv om jeg tog den kønne køretur til Hals. Det er den tur, ned omkring Hobro, og ud til Øster Hurup, hvor jeg lige skulle holde en tissepause.
Og så videre til Egense og med færgen, tog det ikke mere end to timer incl. færgeoverfart, at komme til Hals.

Jeg har en gang før været med til Torvedag i Hals, det er et arrangement de kører hver onsdag gennem hele sommeren.
Så bliver byens smalle gader spæret af, og opsat boder hvorfra folk kan sælge alskens ting og sager.
Jeg fik købt et par skilte.

Ellers fandt jeg ikke noget der faldt i min interesse, det meste de har, er tøj til kvinder og legetøj til børn.
De mangler lige det, der får os mænd til at trække muldvarpen op af baglommen.
Men hygge det er der.
Det kom også til at passe fint med tiden, så kl. 12 da jeg havde set det hele. Kunne jeg sætte mig til bords på Havkatten, og bestille et Stjerneskud, og en lille fadøl.
Det var lækkert.
Så kørte jeg videre til Aalborg Storcenter, og her fandt jeg denne flotte gule skjorte til 200 kr.

Jeg fik lyst til en is, og kørte til Nibe.
Her ligger der et skønt lille ishus nede ved havnen, hvor de har soft ice fra Vebbestrup. Det er altså bare nice ice.

Og så var det hjem til Struer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar