mandag den 4. august 2014

HERREVÆRK

Jeg syntes jeg trængte til noget nyt tøj, og har i et stykke tid kigget på det udstillet tøj hos "Herreværk" i Struer.
Så idag gik jeg ind i forretningen og spurgte, hvad koster det sæt i vinduet ?
Det koster 900 kr., og jeg fik det prøvet og det passer mig ret så godt.
Så det var jo heldigt, at jeg kunne smide 900 kr. kontant på bordet.


Jeg tager til Aarhus Festuge, i den sidste weekend her i august. Og så syntes jeg det kunne være rart, at vise en ny stil, at jeg godt kan være velklædt. 

Her til aften kørte jeg en tur til Nr. Vorupør, hvor jeg valgte at spise hos
Klochs.
www.klochsspisested.dk

Her fik jeg deres BBQ ben, med deres hjemmelavede pommes frites, og en stor cola.
Det er meget lækkert mad.


Dette er min sidste ferieuge, så denne uge skal bare nydes.
Hvad der skal ske imorgen, har jeg ikke vedtaget endnu.
Og onsdag har jeg nogle overvejelser om.

Men jeg kan dog fortælle dem der mener at jeg har grimme fødder, at idag tog jeg kontakt til en Fodterapeut, og hende skal jeg ud til onsdag i næste uge.
Så får jeg sikkert pæne fødder, som ingen kan pege fingre ad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar