søndag den 10. august 2014

SIKKE EN SOMMERFERIE

Så gik de 3 uger, min sommerferie er forbi og imorgen tidlig, begynder jeg arbejdet igen.
Men jeg kan se frem til min efterårsferie, til November.

Når jeg skal kigge tilbage på min netop overstået sommerferie, må jeg sige at det jeg virkelig vil mindes er, at jeg har aldrig før fået så meget sex i min sommerferie som jeg har fået i år.
2 gange var jeg i Swingerklub, og så tog jeg mig  sammen til, at besøge en varm pige fra Side-6.
Sex har nu sådan en god indflydelse, man glemmer alle sine sorger og bekymringer, men man begynder også at tænke over sit liv, man får sådan en lyst til livet.
Så jeg har truffet nogle beslutninger.

Dengang jeg fyldte 40, sagde jeg til mig selv, at nu skulle de næste 10 år af mit liv være de sjoveste. For jeg havde brugt hele min ungdom på at sidde i gæld, men desværre sad jeg stadig i gæld. Så jeg fik ikke så meget ud af de ti år. Og sex var der INTET af OVERHOVEDET.
Men se så mit liv nu, hvor der kan sættes nogle flueben:
Jeg er idag gældfri.
Jeg er single
Jeg får sex. 
Men må se i øjnene, at nu er der kun 8 år til jeg fylder 60.
Så nu sætter jeg det i værk, de næste 8 år af mit liv, skal være de sjoveste.
Så hjemmefester undgår jeg nok ikke helt, men de må bare ikke fylde hele fladen.
Man giver hjemmefesterne forskellige overskrifter, men indholdet er jo stort set det samme;
Man mødes, får noget at spise og drikke. Så går man i seng og sover. Og næstedags morgen står man op, og når man har spist morgenmad, tager man hjem igen.
Oftest sidder man som single fyr og er til fest med par, noglegange er der andre singler med, men det er også mænd.

Jeg må ud og møde nye mennesker, få nye oplevelser og nye indtryk. Så jeg vil lidt oftere på diskotek, også for at vise at jeg ikke er gået bag af dansen.
Og til næste år vil jeg med til musikfestival.
Flere af mine Facebook veninder var til Smuk fest i Skanderborg, kunne jeg se på Facebook. Og jeg sagde til mig selv, hvorfor var jeg der ikke ?
Det er jeg til næste år, der ses vi i Skanderborg.
Og så har jeg planer om, også at opleve Nibe festivalen (Den lille fede) som den bliver kaldt.
Det skyldes jeg i 90'erne kendte en del mennesker i Nibe, og det kunne da være sjovt at møde dem igen.

Og så vil jeg ud at rejse, New York er drømmen.
Men det er altså også en drøm for mig, at kommer til Ibiza.
Så Ibiza satser jeg på, bliver mit første rejsemål, og vil ønske jeg kunne få råd til næste år.
Jeg vil have lov at opleve en fest på Ibiza inden det bliver for sent at få den oplevelse.

Jeg garantere jeg vil ligge mig i selen og sørge for at de næste 8 år af mit liv bliver de sjoveste, så jeg kan fejre min 60 års fødselsdag som en glad mand, der har haft et sjovt liv med både sex, højt humør og fede oplevelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar