mandag den 18. august 2014

SØNDAGS UDFLUGT

Jeg har af og til tænkt på hvordan det mon ville føles, at slette sin profil på 40 plus. Det fik jeg at føle igår, hvor jeg  slettede   min profil på 40 plus.
Det føltes ikke som Verdens ende, men som en begyndelse på et nyt kapitel i mit liv.
Det skulle da fejres.

Normalt får jeg ikke så meget ud af en søndag, årsagen er at jeg som regel bruger søndagen på:

At køre hjem fra et Event.
eller
At besøge min mor.
eller 
At vaske tøj.

Men igår havde jeg en hel søndag der var min egen, så jeg kørte på en lille udflugt. Turen gik ud til Fjand Gårdbutik, hvor jeg gjorde et par gode indkøb.

Den nye regel i mit hjem er, at for fremtiden er det kun
TOPLØSE PIGER der må ryge indendørs, resten ryger udendørs hvis de ønsker at ryge.
Der kan de forsamle sig rundt om min askepot.

I den sidste weekend i august, tager jeg til Festuge i Aarhus.
Og nu da jeg har været ude at købe pænt tøj til den begivenhed, syntes jeg ikke lige en kasket passer til det tøj.
Så jeg fandt denne stråhat , sådan en svend koster 400 kroner. Den passer jo til farverne, lyse bukser og blå skjorte.

Det passede med at da jeg kom hjem til Struer igen, kunne jeg holde ind ved vores nye restaurant.

RESTAURANT ORIENT. 

De kører et dagligt tilbud på en frokost buffet til 79 kr. 
Det er noget virkelig lækkert mad.

Nu bliver det en fast tradition, når jeg har en søndag der er helt min egen. Så vil jeg spise en frokost buffet på
Restaurant Orient.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar