onsdag den 13. august 2014

FINE FØDDER.

Idag var jeg til fodterapi.

Det var hos Lene Højer i Holstebro, jeg skulle være der kl.13.

Jeg havde nu godt nok været i bad inden jeg tog hjemmefra, men skulle alligevel starte med et fodbad.
Det er nu ikke så tosset med et fodbad, noget jeg faktisk aldrig giver mig selv tid til.

Jeg forklarede Lene, at jeg jo nok har forsømt mine fødder og har ikke gjort noget ved det. For der er jo ingen der skal se mine fødder, men nu er jeg blevet medlem af en Swingerklub, så nu syntes jeg det er må være på tide, at jeg får fine fødder.
Hun kunne godt se det stod lidt slemt til, men ikke værre end der kunne rettes op på tingene.

Så jeg fik klippet negle, de blev også poleret. Bagefter gik hun i krig med den hårde hud, der var lige en enkelt gang det gjorde lidt nas.
Der var hun nød til at grave dybt, så nu er der et hul under min fod. Men det vil hele og så vil mine fødder blive pæne.

Det tog en times tid, og om jeg skal derud igen ? Ikke foreløbigt, men med det arbejde jeg har, hvor vi står op så vil der igen opstå hård hud under mine fødder, og så må jeg afsted igen.
Hvor føles det dog rart at have fået ordnet sine fødder, det føles nu mere behageligt at gå og stå på mine fødder.

Og det gode er, at nu kan ingen længere pege fingre af mine fødder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar