lørdag den 15. december 2012

INTERNET PROBLEMER

Forleden fik jeg regningen fra min internetudbyder "3", og må sige jeg fik et chok. Jeg betaler over 500 kr. i måneden for internet.
Jeg har sådan set intet imod "3", for jeg har internet der fungere hver dag på alle tidspunkter. Og "3" fungere også når jeg er ude at besøge de 40 plus venner, der bor helt derude hvor andre teleselskaber og internetudbydere ikke rækker ud.
Men jeg syntes nu nok at over 500 kr. om måneden kun for internet, er noget peberet.

Derfor tog jeg idag ud til TDC i Holstebro.

Det er fandeme sjovt hver gang jeg kommer ud i den forretning, og det så bliver min tur, er det altid hende den samme jeg kommer til.
Det er muligt hun kan sælge et produkt men hun kan ikke vejlede, og hende og jeg er ikke på talefod med hinanden, derfor får jeg aldrig købt noget.

Jeg ved at hos TDC, får man foruden internet, også 80 millioner stykker musik, og nu også TDC Bio med film og tv-serier, så der kan jeg få mere for mine 500 kr. end hos "3".

Men når det er hende jeg står overfor opgiver jeg, og går igen.

Da jeg her i november havde mit event til Aalborg Storcenter, var jeg inde i den TDC butik der ligger der. Og der sagde jeg til en ekspedient, jeg skal ikke købe noget nu og her, men er interesseret i at høre om en Samsung Tablet er noget for mig.
Der fik jeg den rette vejledning, så jeg er slet ikke i tvivl om, at jeg skal have en computer herhjemme, og en tablet til når jeg er på farten.
På den tablet jeg skal have, skal jeg kunne gå på Facebook, lytte til musik eller se en film.

Nu er der langt at køre helt til Aalborg, så på lørdag hvis vejret er til det, vil jeg prøve den TDC butik i Herning Centret.

Så skal jeg have en opstilling over hvilket produkt jeg skal købe, og hvor mange penge jeg skal have med, når jeg vender tilbage for at købe produkterne.

Jeg kan forestille mig, at herhjem til skal jeg have trådløs internet, og så en tablet med den dyre internet løsning. Men så har jeg også fuld internet adgang incl. alt det sjove og fede,  til den samme pris hos TDC, som jeg giver kun for at have internet hos "3".

Nu jeg var i Holstebro, var jeg forbi Imerco hvor jeg fik brugt mit gavekort på 149 kr.
Jeg købte denne LE CREUSET skål, den vil jeg bruge som slikskål.

Og i en tøjbutik fandt jeg denne flotte gule skovmandsskjorte.


Så var jeg forbi gardin butikken Botex, for at hører om rullegardiner. Her fik jeg et visitkort og så skal jeg kontakte deres gardinmontør, han kommer så og tager mål, og vi kan finde ud af hvilket motiv jeg vil have på mine rullegardiner, og så får jeg en samlet pris.
Ham ringer jeg til, når vi kommer ind i januar.

Jeg var også forbi Frellsens Chokoladebutik, der har jeg et gavekort til på 200 kr. Det skal bruges på en gang, fint nok med mig.
Så på fredag, kære venner, tager jeg ud og handler ind til Juledagene. Så skal der hygges hele Julen, med de gode flødeboller og dyrt chokolade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar