onsdag den 12. december 2012

MARILYN MONROE bor nu hos mig.

I fødselsdagsgave fik jeg af mine 40 plus venner, dette billede.

På billedet optræder flere berømte stjerner fra Hollywood, og naturligvis også Marilyn Monroe. 

Idag fik jeg billedet op at hænge over min seng, og det pynter gevaldigt.

Jeg har fortalt om min fødselsdagsfest hos Foxerne, og i min iver efter at takke dem af mine gæster som bagte kager, glemte jeg at takke en person; nemlig Fru Fox.

Det var Fru Fox som har brugt tid på, at dekorere bordkort, og bage kransekage, og så fik hun dækket et flot bord til festen.
1000 tak Fru Fox.

Og lad mig så også lige takke alle mine gæster endnu engang, for de flotte gaver.

Lad os så komme tilbage til mit hjem.

For nu hvor jeg har fået billedet op at hænge, skal der ske noget nyt.

De gamle gardiner skal simpelthen rykkes ned og smides væk, i stedet vil jeg have rullegardiner sat op, både i stuen og i mit køkken.
Jeg har før nævnt at motivet jeg ønsker på mine rullegardiner, skulle være Linse Kessler.
Men jeg er kommet på en ny ide jeg tror er bedre.

Prøv lige at se dette foto på posen, med Marilyn Monroe siddende på den røde bil.

For ikke så længe siden, fik jeg en reklame fra en gardinforretning hvor de fortæller, at man kan få printet det billede man ønsker sig på sine rullegardiner.

Jeg vil finde ud af om det kan lade sig gøre, og hvad det vil koste, og så bliver det mit valg.

Altså ! Linse Kessler er stadig mit idol, men Marilyn Monroe er nu engang, den her stjerne der aldrig rigtig slukkes.

Og noget helt andet er, at rullegardinerne vil passe godt med de farver jeg har valgt i min stue.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar