søndag den 9. december 2012

Min FØDSELSDAGSFEST hos FOXERNE kap.5.

Endelig var vi nået frem til dagen hvor min store fest skulle holdes, min fødselsdagsfest hos Foxerne.

Jeg havde inviteret 20 men desværre meldte en del afbud, så vi blev kun 11 personer til min fest. Det blev festen bestemt ikke kedelig af, vi fik os en festlig aften hos Foxerne.

Gæsterne var inviteret til kl.16, og ankom præcis til tiden. Og jeg fik nogle meget flotte gaver.

Hvad tror I denne pose indeholder ? Såmænd en lille æske god chokolade, samt et gavekort på
200 kr. til Frellsen chokoladebutik.

Og så fik jeg dette billede jeg har ønsket mig, samt et gavekort på 600 kr. til tøjbutikken Wagner.

Og 2 flasker god Rødvin.

Som I nok har bemærket, optræder Marilyn Monroe på mine gaver. Marilyn Monroe døde i 1962, det år jeg blev født.

Det er også derfor, at posen ikke bare skal smides væk og vinen ikke drikkes. Jo den ene flaske rødvin, men den anden skal stå til pynt i mit barskab.
Og posen vil jeg finde en god plads til, og evt. bruge den når jeg skal på farten.

Og så fik jeg denne sparegris, hvor i jeg må spare sammen til en fræk aften. He he ! Jo jeg vil spare op til en tur på Strip bar, eller måske et besøg af en dejlig varm kvinde.

Maden havde jeg bestilt hos slagteren i Haverslev, og hold da op for noget lækkert mad.
2 forretter og 3 hovedretter incl. tilbehør, 169 kr. pr. kuvert.
Og da der var bestilt til alle gæster og vi kun blev 11, var der mere end rigeligt af mad til alle.

Til dessert havde jeg købt is.

Drikkevarer havde jeg også købt hjem, så ingen gik hverken sulten eller tørskoet i seng.

Festlige indslag fra vennerne manglede der ikke, f.eks. sange gemt i kondomer, som jeg skulle sprænge, og denne sangskjuler, udformet som dameben.

Og så den helt store OVERRASKELSE:

En Linse Kessler lagkage med 50 lys, samt småkager med frække fantasier.
Tænk at en af gæsterne have stået og bagt disse småkager og denne lagkage.

Jeg har aldrig før oplevet nogen gøre så meget ud af mig og for mig. Så er det man ved, at man har fundet:
RIGTIGE VENNER.

Jeg måtte kravle i seng kl.2, ikke fordi jeg var fuld, men fordi jeg var fyldt.
Med al den mad jeg havde spist, var der ikke plads til så meget alkohol, og ved 2-tiden kunne jeg mærke på min mave, det nok var bedst jeg smuttede til ro.

Da vi alle var stået op her til formiddag og sad med kaffe og rundstykker, var vi enige om det havde været en alletiders fest.
Jeg selv var også meget taknemlig, for alle de flotte gaver og festlige indslag.
Det er en 50 års fødselsdagsfest jeg aldrig vil glemme, jeg vil altid mindes lørdag d.8.december 2012.


Denne fest kunne aldrig blive til noget uden mine 40 plus venner, for deres opbakning og hjælp.

Det er flot af Foxerne, de lod mig bruge deres hjem til min fest, og i køkkenet fik vi hjælp både af Mona og især Connie.

Der var ikke blevet drukket ret meget spiritus og øl, vejret idag lagde en dæmper på folk. Vi hørte jo alle om snestormen, så vi ville alle være klare i hovederne når vi idag skulle køre hjemad i snemasserne.

Jeg tog en kasse cola med mig hjem, ellers lod jeg Foxerne beholde alle øl og sodavand.
Og sprutten gemmer vi til Nytårsaften, og lidt skal der gemme til januar.
For til januar, vil jeg holde en lille fest og give noget at spise, til dem der var mig en stor hjælp.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar