fredag den 21. december 2012

Så kom ænderne til Finderup

Det var 2 flotte ænder jeg fik i Julegave på Rose Poultry i Vinderup, men når man bor alene og kun har en lille fryser i sit køleskab, er problemet større end glæden ved at modtage sådan en Julegave.

Heldigvis kan jeg få lov at have ænderne liggende i kummefryseren hos Inge og Klaus i Finderup, det er pænt af dem.
Men det er jo noget bøvl de skulle fragtes til Finderup, og det er vel også at ulejlige dem ved at de skal have mine ænder liggende i deres fryser.

Klaus og jeg talte om at vi kunne arrangere en fest i løbet af 2013, invitere nogle 40 plus venner til Andesteg.
Det lyder jo hyggeligt, men det er lige om vi kan finde tid til det.

Inge og Klaus skal selv have et arrangement til sommer, og jeg har selv et par arrangementer jeg kunne tænke mig at arrangere.
F.eks. d.5. og 6. juli er der Country Festival i Glyngøre, og gæt hvem der bl.a. kommer og optræder der ? Det gør Country Sisters, dem vil jeg opleve. Så der håber jeg at kunne få andre med, så vi kan få en hyggelig weekend.

Og så vil jeg have arrangeret et event i København, vi skal en tur i Zoo, og så spise i Hansen Gamle Have på Frederiksberg.

Så er jeg fuldt optaget i marts og det meste af april, så vi har maj eller september at arrangere noget med Andesteg.

Skulle jeg være så uheldig at få 2 ænder i Julegave igen til næste år, ryger de direkte til velgørenhed.

Jeg vil ønske, at Rose Poultry gjorde således, at man kunne få lov at vælge om man vil have 2 ænder eller en pose Hot wings.
Hot wings kan man finde plads til i sin fryser, og man kan få dem spist.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar