søndag den 2. december 2012

BILLEDET JEG VALGTE

Kl. 8 imorges kørte jeg i Bilka, hvor jeg fik brugt det gavekort på 300 kr., jeg fik af mine kollegaer.

Det billede jeg havde tænkt mig at købe: Pigen med den bare numse, var desværre blevet solgt.
Så i stedet købte jeg dette billede:

Et billede til 239 kr., jeg kan godt li' de røde farver.

Nu jeg var i Bilka, købte jeg rundstykker og en basse, så kunne jeg nyde min morgenkaffe, mens jeg så Go' Morgen Danmark.

Så fik jeg billedet hængt op, og som I ser pynter det gevaldigt op i mit hjem.

Når vi kommer ind i det nye år, skal der ske noget nyt i mit hjem.
De gamle gardiner, jeg har "arvet" af lejlighedens tidligere ejer, skal smides væk.
Jeg vil have rullegardiner, muligvis kan de købes billigt i "JYSK". Men så skal man selv tumle med at hænge dem op + at dem man køber i "JYSK" er lidt for kedelige til min smag.

En gardinforretning reklamere med, at man kan få trykt et foto efter eget valg på sine rullegardiner, så jeg ved lige hvad jeg ønsker mig.

På mine rullegardiner vil jeg have et foto af Linse Kessler.

For det første fordi jeg er stor fan af Linse, og for det andet, så vil jeg helt sikkert få nogle rullegardiner, som ingen andre har, det vil da være lidt blæret.

Ellers kan jeg fortælle, at jeg idag fik besøg af sygeplejen som skulle kigge til min byld i røven.
Hun havde en god nyhed.

I sidste uge troede en sygeplejer, at der enten var en ny byld på vej, eller tale om en fistel. Det ville betyde jeg skulle indlægges på sygehuset, men Gudskelov, var det falsk alarm.
Der er kun den ene byld, og den heler så fint, at den vil være helt væk når vi når til Jul.
Jeg skal stadig have besøg af sygeplejen indtil da, men kun hver anden dag. I denne uge vil de komme tirsdag og onsdag, og så slipper jeg i hele weekenden, så ser jeg dem først på mandag igen.

Jeg slipper også for at have plaster på, jeg skal kun bruge bind. Så det går heldigvis den rette vej.

Det bliver selvfølgelig trist den dag sygeplejen ikke længere kommer på besøg, for de er de eneste gæster der kommer og besøger mig.
For mine venner bor oppe i Nordjylland og andre i Skanderborg og København, så de kommer jo ikke bare lige forbi til en kop kaffe.
Men jeg har nu besluttet mig til, at når jeg har fået mine rullegardiner hængt op og det bliver forår, vil jeg nu alligevel forsøge at invitere mine venner til at komme og se, hvordan jeg har indrettet mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar