fredag den 7. december 2012

FESTINA GULD UR

Det var igår efter fyraften, jeg tog afsted op til Foxerne i Suldrup.
Det blev en stille og hyggelig torsdag aften, hvor vi fik set den nye DVD med Mick Øgendahl "SPAS", han er skide sjov, og er en oplagt Julegave.

I dag kørte Fru Fox og jeg ud til Aalborg Storcenter, hvor jeg fik købt mit nye ur.

I 2 år har jeg drømt om at købe et Festina ur, og har nu brugt et år på at spare pengene sammen.
Så det var en fed fornøjelse at gå ind i guld og ure butiken idag, ligge de 3400 kr. kontant på bordet og kunne sige, at nu er det ur mit.

Så fik vi handlet de sidste varer til fødselsdag festen imorgen, men vi fik nu også købt noget syndigt til iaften, flødeboller og chokoladekage. Så jeg tror da nok lige, at vi får os en hyggelig fredag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar