onsdag den 10. oktober 2012

HAR KØBT NYT KAMERA

Mit go'e gamle Samsung kamera, holdt pludselig op med at virke. Og nej, ikke på grund af manglende strøm, men linsen der har sat sig fast.

Så jeg tog ned til Struer Foto idag, og ekspedienten forklarede det ikke kunne betale sig med en reparation, det koster snildt over 800 kr.
Så jeg besluttede at købe et nyt kamera.


Struer Foto kunne tilbyde mig et Fuji kamera til 1400 kr. Det har 8 gange zoom, og kan foruden at fotografere også videofilme.
Og så er det nemt at bruge.

Jeg smuttede i banken efter pengene, og nu glæder jeg mig til, at tage mit nye kamera i brug.

www.struerfoto.dk

I en fotoforretning får man noget de ikke giver i et supermarked, nemlig en god service.

Jeg fik en fin lektion i hvordan jeg bruger mit nye kamera. Og så sørger de for det gamle bliver korrekt affaldssorteret.

1 kommentar:

  1. Tillykke med dit nye camera.
    Tror det er et næsten magen til det jeg har og den har jeg stor glæde.

    De der samsung er vist nogen værre nogen, for mit gamle camera var også en samsung, som fik den trælse dille, at klappen foran linsen satte sig fast og skulle åbnes med vold tilsidst :))

    God fornøjlese med knipseriet

    SvarSlet