søndag den 28. oktober 2012

SØNDAGS TUR I BILKA

Jeg lagde mig i sengen i går eftermiddags, og var faktisk først på benene igen her til morgen.

Så nu hvor min fri lørdag blev ødelagt, ville jeg på en Søndags tur til Bilka i Holstebro. Bilka har nu åbent alle ugens 7 dage, fra 8-22.

Jeg ville ud efter denne Lasagne der kun kan købes i køledisken i Bilka til 32 kr.
Det er den bedste Lasagne jeg har smagt, har en god varm krydret smag, og så er der masser af kød og ost i.
Selvom jeg er syg fejler min appetit intet, så den vil jeg sætte til livs i aften.

Og nu jeg var i Bilka fik jeg købt rundstykker, jeg kan bedst li' almindelige rundstykker, og mange steder er det nogle sølle stykker brød at bide i, men Bilka s rundstykker, er lune og sprøde.
Så jeg kan sagtens lokkes til at gøre mine indkøb i Bilka om søndagen.
Jeg var der ude ved 8 tiden, et dejligt tidspunkt, der er man fri for børnefamilierne og deres larmende afkom, og det tager ingen tid at komme gennem kassen. 

Men det bliver først til januar jeg kan tage til søndags åbent i Bilka, de næste mange mdr. er alle mine weekender fuldt optaget, og det er jo også hyggeligt.

Det var ellers noget af en nat jeg var igennem, jeg hyggede mig i sengen ved at se fjernsyn og sove lidt ind imellem. 

Jeg var på Apoteket igår efter afføringspiller, dem turde jeg ikke røre. Det blev heller ikke nødvendigt. 
Kl. 4 i morges ville tarmen tømmes. jeg nåede ud af sengen og ud på WC, men nåede ikke at få mine underbukser af.
Du godeste et svineri. De underbukser ville jeg ikke have i vaskemaskinen til det andet vasketøj, så de blev smidt i skraldespanden, det var ellers de dyre Bjørn Borg, men det er ikke noget at gøre ved.
Bagefter måtte jeg i bad og vaske gulv og toilet, det så farligt ud.
Nu er der stoppet igen, så når jeg tager på arbejde imorgen. Er jeg faktisk spændt på, hvad dyrelægen vil sige, hvis jeg får sådan en tur ved maskinen. Lort ud over det hele, op ad ryggen og ud på gulvet, mon jeg så får lov at tage hjem og melde mig syg ?

Jeg er bestemt ikke frisk i dag, er træt og har ondt det svier stadig. Men jeg tager på arbejde i nat, så må vi tage den derfra, og så vil jeg have ringet til min læge imorgen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar