torsdag den 23. december 2021

SNEET INDE PÅ, DET LILLE APOTEK

 

Jeg havde ellers planlagt, jeg ville på Kruset i Holstebro, og fejrer Lillejuleaften.

Men da jeg kørte hjem fra arbejde begyndte det at sne, og det blev liggende. Der tænkte jeg, nej Fandeme nej, det orker jeg ikke at vade rundt i, ude i Holstebro.


Jeg valgte at blive i Struer, og slog et smut forbi Struer Smørrebrød efter et par håndmadder, jeg hyggede mig med efter et bad.

Så fik jeg ringet til HOT TAXA, om han havde tid til at hente mig, da jeg gerne ville på Det lille Apotek ? 


Jo, det var der tid til. På Det lille Apotek var det Jens som stod bag baren, jeg købte et Øl-kort, der er 10 øl på, så kunne jeg da hygge mig med dem.

Sneen faldt, vi morede os over, at nu Sner vi inde på, Det lille Apotek. Jeg syntes jeg trængte til noget der giver varmen, og bestilte en


 Arnbitter.

Jeg kan også li' Underberg, det er nu mest om morgen, og kun engang imellem. En Arnbitter, smager skønt om eftermiddagen, særligt når det er koldt udendørs. Og lige som i Gammel Dansk reklamen, gælder det også for Arnbitter, kun en enkelt. Til gengæld skal hele herligheden ikke vippes ned på en gang, Arnbitter smager betydeligt bedre en det Gajol sprøjt de unge skyller i sig, så en Arnbitter nyder man gerne i små mundfulde ad gangen.


Jens blev afløst af Vivi, som kom lige til rafle tid. Det er derfor jeg har 6 øl tilbage på mit øl-kort.

Så var der 2 timers rafling om øl priserne, jeg var en anelse heldig de to første gang, at få en øl til en 10'er. Tredje gang var lykkens gang, der kostede min øl blot 3 kr. Den sidste jeg nåede inden spillet var slut, blev en anelse dyr, 11 kr.

Vi var nået der til hvor jeg kunne mærke, jeg ikke kunne drikke flere øl, og jeg havde heller ingen lyst til en Flyversjus. Det er Juleaften i morgen, der er så meget der skal arrangeres inden Disney Show kl.16. Så jeg syntes det var bedst at komme hjem, og fik ringet til HOT TAXA, at nu vil jeg gerne hjem igen.

Han var der 10 minutter efter, så jeg nåede da at få, en hyggelig eftermiddag på kroen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar