fredag den 3. december 2021

DET VAR LIGE DET DER MANGLEDE, THORSHAMMER.

 

Jeg har længe haft et ønske om prikken over I'ET , et halssmykke.


Jeg har jo mine armbånd, og ure, men syntes min hals var noget bar.

Men så kom Julekataloget fra KAPPEL GULD & SØLV i Struer, der i var lige det halssmykke jeg gerne vil eje. Thors Hammer, og så til en fornuftig pris.


Tog der ned i sidste uge og fik det bestilt, i dag kunne jeg så hente det.


Jeg havde bestilt en Thors Hammer med hjerter, men kunne godt se det i virkeligheden, er et meget lille smykke, og passer måske bedre til en teen age pige. Desuden var halskæden alt for tyk til det lille smykke.


Hun fandt en anden Thors Hammer, det er meget pænere og passer perfekt til læderkæden. Prisen var overkommelig, 600 kr.


Så nu mangler jeg blot at få lavet hul i øret, såfremt jeg tør. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar