lørdag den 17. juli 2021

FRISØR OG SIDSTE FERIEDAG

 

Fredag Formiddag kl. 9:30 havde jeg bestilt tid hos min frisør, i Vestergade. 

Normalt får jeg bare den her maskinklip til 120 kr., men syntes jeg havde mod på at prøve noget nyt. Derfor bestilte jeg den lidt dyre klipning, til 170 kr. 


Her ser I resultatet, kan I ikke se noget nyt ? Så prøv lige at se et før foto.


Jeg har fået en moderne frisure, 1 mm kort i siderne og bagpå, og kraftig ovenpå. 

Og nu jeg har fået en ny frisure, syntes jeg lige så godt, at skægget kunne ryge af. 

Det var også min sidste feriedag, desværre, så er de 3 uger forbi, de er al for hurtig overstået. 

Jeg ville til Fredags bar på Irish Pub, men først ned på Struer Havn.


I denne sommer holder der en Food Truck, hvor de tilbyder lette fiskeretter, jeg fik mig 2 Fiskefrikadeller. 


Struer Havn er virkelig blevet attraktiv, med mange aktiviteter for både børn og voksne.

Mini Golf, leg på vandet, hoppeborge, ishus, pølsevogn, food truck, og en DJ der spiller hyggemusik. 

Og så er der spærret af for kørende trafik, og med de mange mennesker der nu færdes på havnen, er det nødvendigt, så folk kan lade deres unger lege og færdes uden frygt for at blive kørt ned. 


Så var det op på banegården og med toget til Vinderup, på Irish Pub gad jeg ikke sidde inde ved baren i det her gode vejr. Jeg satte mig ud i gårdhaven, der gik ikke længe før flere gjorde mig selskab. 

Det blev en hyggelig eftermiddag, hvor vi da også fik nogle Choko Babser.

Jeg kunne godt begynde at mærke, at de Fiskefrikadeller ikke længere kunne holde sulten fra døren. 

Jeg smuttede ind på Nørregades Køkken,



hvor Dagens Ret var, Bøf Bearnaise.

Med toget tilbage til Struer, hvor jeg tog på Bette Kro.


Her var der gang i den, og en der gav en Jager-Bom. Dem er jeg nu ikke så vild med, jeg foretrækker Choko Babser. 


Så videre hen på Bubsi, hvor jeg nu langt om længe, har lært at benytte deres Juke Box. 

Den er gratis at bruge, men det kræver lige at lære hvordan man finder musik, og få den til at spille. 

Min Fredag aften sluttede jeg af på Det lille Apotek, hvor jeg fik bestilt en Taxa. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar