torsdag den 8. juli 2021

FORBI FOR DANMARK

 

Som fortalt, var jeg i går i Lemvig og få Vaccine stik nr.2. Jeg var spændt på om man efterfølgende fik nogle symptomer, ved første stik var der dagen efter lidt knas og et par dage efter fik jeg noget feber. 

Men ind til videre mærker jeg intet til, jeg er blevet vaccineret. Så jeg tænkte, at så kunne jeg godt tage på Struer Havn, for at se EM , hvor Danmark skulle møde England i Semifinalen på Wembley.


For at komme til Lemvig, havde jeg lejet en bil hos HL i Bremdal. Den var jeg ovre og aflevere, og så hjem med Den Bette Blå, og komme ned i byen. 


Først om til Pølsevognen på Havnen, hvor jeg fik en Bøfsandwich. Og nu må de også servere øl til maden, der er flere slags. Men når nu man kan få en rigtig Århus bajer, er det jo en TOP man vælger. 


Så om på Bette Kro, lige få to hurtige pilsnere, og så om på Havnen igen.


Cafe & Restaurant Værftet, har åbnet deres tagterrasse, og jeg havde tænkt, om jeg mon når at prøve at sidde der denne Sommer ? Nu havde jeg chancen, så var det med at gribe den. 

Her er øllene en smule dyre, men på en lun sommeraften er det altså hyggeligt at sidde på tagterrassen. Her er en flot udsigt hele vejen rundt.

Til sin øl får man en skål Franske kartofler, og så får man en fræk gæst til bords.


Pludselig kom denne måge og tog en Fransk kartoffel, naturligvis gør man den ikke fortræd, det kunne jeg da aldrig nænne. Det er jo bare en chips mågen stikker af med, det tager man blot som en morsom oplevelse. 


Nu var tiden inde til udendørs arrangementet, EM-Fodbold på Storskærm. 


Det er byens butikker som har spyttet nogle mønter i kassen, så arrangementet ku' Lasse' gøre .

Der var gratis entre, dog var der sat hegn rundt på pladsen, og man skulle fremvise sit Corona pas.

Heldigvis kom der mange, og heldigvis holdt vejret tørt, det blev dog en smule kølig dag solen gik ned. 

Det var ellers en god begyndelse for Hjulmands Drenge, men efterhånden stod det klart, at de Britiske Boys satte en kæp i Hjulet, og så var den fest forbi for Danmark.

En trist afslutning, men på den anden side, så skal man da ikke ud og se fodbold Søndag aften. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar