søndag den 1. august 2021

START & SLUT PÅ BUBSI

 

Det er længe siden jeg har været på druk, og nu var der intet i fjernsynet sådan en Lørdag, så kunne man lige så godt tage på vulkaner.

Jeg begyndte turen på Bubsi, hvor der var gratis Smørrebrød. Desværre læste jeg først opslaget på Facebook, efter jeg havde spist herhjemme. En skam, for det var noget lækkert smørrebrød, der kunne lige blive plads til et enkelt stykke. 


Men 3 Hancock Høker kunne jeg nå at drikke, inden jeg skule op på stationen, og med toget til Vinderup.

Der var mange mennesker på Irish Pub, så det blev en hyggelig eftermiddag. Der var puttet penge i Juke Boxen, og jeg spyttede også et par tyvere i, og så fik jeg mig tilmeldt og betalt til Mini Festivalen d.25. September. 


Turen gik nu tilbage til Struer, hvor jeg tog på Bette Kro.


Jeg havde hørt på vandrørene, at de har fået nogle nye shorts, og de er BLÅ

Jo sørme, de er gode. Men hvad skal man lige kalde dem ? 


Efterhånden var jeg blevet sulten, pølsevognen var lukket. Så er det heldigt LARSEN har åbent til kl.22.

Her fik jeg en frikadelleburger og en flødebolle til dessert. 


Næste stop, var Det lille Apotek. 

Her var der også gang i den, men jeg kunne hører sengen kalde. 

Men gå hjem uden at få en God nat bajer, det gør man da ikke.


Derfor sluttede min Lørdag hvor den startede, nede på Bubsi.

En sidste øl, og få bestilt en Taxa. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar