lørdag den 27. juli 2019

GADEFEST VED BIERSTUBEN.

I en uge har jeg været på Pencillinpiller, men med det gode Sommervejr vi for engang skyld fik lov at opleve i denne weekend, tillod jeg mig at holde en pause fra pillerne, og så gå ud og feste.


Fredag eftermiddag var det med tog til Holstebro, hvor jeg kunne sætte mig ved Fox And Hound, og nyde en dejlig kold Fyraftens øl. 

Men her kunne jeg ikke blive siddende jeg skulle videre, 

for det var på Bierstuben der skulle være fest.

I anledningen af 29 graders varme fra en skyfri himmel, og det er Fredag, rykkede festen ud i Gågaden.

Hvor vr det hyggeligt at sidder der og drikke øl, og nyde den gode stemning.

Kl. 18 blev der tændt op i grillen, og snart var der gratis pølser, både de gode store og de almindelige så man kunne lave hotdogs, og en skefuld kold kartoffelsalat kunne der også blive til. 

En times tid efter pølserne, satte Marius stikket i, og så kan det ellers nok være der blev fest i gaden.

Selv om det var festligt og de kolde øl blev ved med at smage godt, på denne varme Fredag aften. Syntes jeg ikke Holstebro, skulle blive et nattesæde. Så jeg gik efter den plan, at nå toget hjem til Struer kl. 21.36. 

Da jeg steg af toget i Struer, syntes jeg det var for tidligt at tage hjem  seng.
Vejret var dejligt varmt og jeg havde lyst til mer' fest, og tog på Hansis Bierbar. 

Her var der sat gang i en regulær 90'er fest, og så var der et par tøser i byen som nu var blevet et par voksne kvinder. Jeg kunne sgu ikke lige huske hvem de var, men de kunne sagtens kende mig.
10 øren faldt da vi kom i snak, for det var jo dengang i 90'erne da vi tog til Fadøls fest på Bubsi om Torsdagen.

Da Nik & Jay's superhit fra 90'erne " La' mig pop den for dig", og "Hot" blev spillet, slæbte de to tøser mig med ud på dansegulvet.
Jamen hvor er det dog herligt, at selv om vi nu er blevet ældre, kan vi stadig vrikke med ballerne. 

Og så ledes gik det til, at jeg først fik drukket ud

efter midnat, og nu syntes det var på tide at finde vejen hjem. 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar