fredag den 13. april 2018

NYE SKO, ØL OG BBQ BEN I HOLSTEBRO

I går fik jeg lyst til en tur på Bones, det er efterhånden også længe siden jeg har været der. Jeg klikkede ind på hjemmesiden, og fik bestilt bord til kl.17, på Bones i Holstebro.
Jeg fik ikke brugt så mange penge da jeg i weekenden var i København, så kunne jeg lige så godt se, om der var noget at bruge de penge på, nu man tog en tur til Holstebro.

Jo der var noget at bruge sine penge på, hos Skokjær i Nørreportcentret fandt jeg disse sko der før har kostet 800 kr., de var sat ned til 400 kr.

Længere nede i gågaden fandt jeg denne røde jakke hos Din Tøjmand, til 200 kr.

Så nu vil jeg have ryddet ud i alle de gamle jakker og sko jeg ikke længere bruger, de ryger i en sæk og i tøjcontaineren. 

Nu var der tid til en øl jeg fik på Fox and Hound, vejret var så godt at man kunne sidde udendørs og nyde sin øl.

Nu var klokken nær de 17 jeg måtte videre, på Bones tog jeg den store tur ad Route 66.
Den menu består af 3 flotte stykker kød, dertil fik jeg bagt kartoffel, all you can eat salat & softice, samt en fadøl. 

Det er virkeligt godt mad de laver på Bones, her kan Jensens Bøfhus jo slet ikke være med. 

Min lille Torsdags tur til Holstebro, rundede jeg af på Die Bierstube med endnu en øl.
Det kom lige til at passe med togtiderne, så jeg kunne komme hjem og komme i seng. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar