fredag den 6. april 2018

ANKOM TIL ASCOT HOTEL I KBH.

Langt om længe kunne man da glæde sig over, at når jeg fik fyraften i dag, står den på en uges ferie.
Og ovenpå en Påske med møgvejr, er det nu rart at se, man er heldig med ferie vejret. 

I anledningen af ferien, tager jeg en forlænget weekend i København. Her over med toget, og hjem med bussen.

Det var helt umuligt at booke et værelse på de billige hoteller, så via Hotel.com, fik jeg booket et værelse på Ascot Hotel. Uden morgenmad, og så er det næsten lige så billigt som de billige hoteller.

Svært er det ikke at finde. Når man ankommer med toget, skal man blot forbi Axelborg Bodega, over gaden og hen forbi den gamle Cirkus bygning. Og så ned ad gaden til højre, så ligger Ascot Hotel lige over for Pumpehuset.

Da jeg havde fået mig indlogeret, skulle jeg ud og have noget aftensmad.
Hjemmefra havde jeg bestilt bord på OX Burger, her fik jeg en Jack D. Burger, med fritter og en øl.
Det er noget godt mad de servere der.

Men nu varer det ikke så længe før jeg vil til ro, i morgen skal jeg af sted til Erotic World i Valby Hallen, og der skulle man jo gerne være frisk.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar