lørdag den 25. november 2017

SLAGTEFRI & BLACK FRIDAY.

FREDAG D.24. NOVEMBER, var der slagtefri dag på HK Scan i Vinderup. Vi skulle dog møde ind som vi plejer kl.4:37, ikke for at arbejde, men for at deltage i et 3 timers kursus.
Et kursus man kan karaktere  som et velfærdskursus, der handler om hvordan vi med en opførsel og forståelse af hinanden, kan forbedre vores virksomhed.

Hos os i Slagteriet på Daghold har vi nu ikke de store problemer, vi har på trods af kultur og sprog forskelle faktisk et ganske godt sammenhold. Vi får udført vores arbejde, men der er også plads til det gode humør. Og der er også plads til hvis man har en dårlig dag hvor man hænger lidt med skuffen, jamen så får man lov at være lidt i fred hvis det er det man har brug for.
Men vi fik alle noget godt ud af kurset.

Kl.7 var det fyraften, og så havde man jo en hel fredag der kunne bruges på sjov og hygge.

Det passede som fod i hose med det var BLACK FRIDAY, og jeg havde gået og grublet over hvor jeg skulle tage hen. Om det skulle være Aalborg Storcenter, eller Esbjerg. Men det endte med at bliver Herning Centret.

For det er nu så nemt, med tog til Herning, og videre ud til Centret med bus nr.7. Og omvendt rækkefølge, når turen går hjemover igen.

I Herning Centret startede jeg med at gå en runde, for at se hvor jeg skulle åbne min tegnebog. Der var  flere butikker der blev valgt, og nogle valgt fra i denne omgang.

Hos NIELSENs fik jeg købt dette sæt tøj, hele sættet, og så også en hvid skjorte og et slips.
Nu må jeg finde en anledning til at få luftet mit nye tøj, der er stadig et par Julefrokoster jeg skal til, og i Januar skal jeg til en Scor.dk fest, hvor der kræves man gør lidt mere ud af sig selv. 

Så var jeg hos Kaufman hvor jeg fik købt et par trøjer, og så hos Tøjeksperten hvor jeg fik halstørklæde og vinterhue.
Mit besøg i Herning Centret sluttede jeg af hos Jensens Bøfhus, hvor jeg fik deres November tilbud. Spis alle de ben og soft ice du kan, 6 omgange ben kunne jeg klare, der skulle jo også være plads til is, som jeg fik to omgange af.

Og så hjem til Struer.

Der kunne jeg på Skipperkroen lige nå at få en fredags øl, stor fadøl til en 20'er. Det var nu så hyggeligt, så jeg fik da også lige en til det andet ben.
Det var min mening jeg ville hjem og se Vild med Dans, det nåede jeg aldrig. For der kom et par venner ind ad døren som ville give øl, så fik jeg også lyst til at give øl. Det udviklede sig til en lille uopfordret Fredags fest, skide hyggeligt.

Da jeg så sagde, at nu vil jeg altså hjem, og skulle til at bestille en Taxa. Da tilbød Monica og Jesper at køre mig hjem, de havde kun fået en sodavand. Det var flink at dem.

Jeg fandt desværre aldrig ud af, hvilket par der vandt Vild med Dans. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar