lørdag den 18. november 2017

FREDAGS ØL I VINDERUP.

I fredags tog jeg ud til Irish Pub i Vinderup, for at nyde en Fredags øl.

Årsagen er til Januar arrangere pubben Portvins smagning, og det ville jeg have mig tilmeldt.
Jeg drak kun den ene øl, da jeg havde bilen med, og skulle nå så meget andet.

Min kære kollega og gode veninde Anette skrev en SMS til mig, at hun har også tilmeldt sig Portvins smagning på Irish Pub. Det bliver hyggeligt, at vi skal af sted sammen Fredag d.12. Januar, og drikke Portvin.

Min tur gik videre til Lemvig, til Cafe Larsen og spise dagens ret; Flæskesteg med hele pivtøjet.
Og så ind i slikforretningen LARSEN, og forsyne mig med hygge til en fredag aften, hvor jeg blot ville se Vild med Dans.

Lørdag morgen stod jeg tidligt op, for nu ville jeg ud til Box 2 i Holstebro, og have sorteret min arv.

Der blev grov sorteret.
Det her ryger på Genbrug, ud med hele møget. 

Og det her
er hvad jeg vil prøve om jeg kan få solgt.

Det er sorteret op i 8 fyldte kasser, det drejer sig om et helt Mågestel, og 2 andre flotte stel, + fade og porcelænsfigurer.

Det hele står nu sorteret i rummet jeg har lejet, da jeg ikke har nogen muligheder for at kører det væk.

Men det er min plan, at fredag d.29. December vil jeg leje en varebil og så få affaldet kørt på Genbrug, og varerne jeg vil have solgt over til Loppe forretningen.
En sådan forretning ligger lige ved siden af Dansk Outlet i Holstebro, der kommer mange mennesker forbi.
Den forretning kræver 600 kr. for at have mine varer stående i 4 uger. De har så hele Januar til at få solgt mine ting, og så køber jeg nok 4 uger mere, så de også får Februar med.
Og til Marts skal rummet jeg har lejet hos Box 2 være tømt, der udløber lejekontrakten. 

De varer jeg ikke har fået solgt til den tid, ryger på Genbrug, så gider jeg ikke have mere bøvl med det.

Lørdag aften var jeg på Skipperkroen i Struer for at spise, de slog et godt tilbud op: Mad & Rock 60 kr. 
Så fik man lækker oksekød med flødestuvede kartofler, og så ville Decco komme og spille og underholde.

Men da jeg var færdig med at spise, fik jeg mig en god nat øl, og så ville jeg hjem og se James Bond i fjernsynet.

For Decco kommer igen fredag d.22. December, og jeg får en skide god Juleferie i år. Vi skal sgu først på arbejde igen, Onsdag d.27.December.
Det vil jeg have lov at fejre, Fredag d.22.December med at tage på Skipperkroen og købe en flaske Southern Comfort, og så bare sidde og hygge mig. 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar