søndag den 29. maj 2016

KIM & HALLO TIL KILEN ROCK I STRUER.

Naturligvis er det ikke det berømte danseband eller 3 Bornholmere i en gummibåd.

Det er såmænd blot os skrup skøre Festaber, som i år ville til Kilen Rock i Struer.
Kim og Anette, spurgte mig allerede i December om ikke jeg ville med dem. Jeg plejer aldrig at ville til Kilen Rock, fordi det hvert år regner.
Men mine to kollegaer havde købt billet, så jeg tænke; så pokker være med det. Billetterne var billige i December, så jeg købte en billet og tænkte, skulle det blive møgvejr er billetten ikke dyrere end man kan blive hjemme.

Anette kom og hentede mig vi skulle over til Kim til forfest, han havde dækket et bord med sild, lune fiskefiletter og leverpostej. brød, rundstykker og morgenbasser.
Samt øl og snaps og kaffe, så da Kims søn kom og hentede os for at køre os til Kilen Rock, var vi kommet i godt humør.

For første gang i mange år var der tørvejr og solskin, ikke varmt men sådan lige tilpas. Så der havde vi en sjov dag og aften.


Toiletvogne var der masser af men desværre var der kun en nødtørftig mulighed for at vaske hænder efter et toiletbesøg, og boden med popcorn lå lige ved siden af. Jeg tænkte, at popcorn skal jeg overhovedet ikke have nogen af, og byder nogle mig popcorn vil jeg pænt takke nej.

Vi fandt en god plads hvor vi kunne slå vores stole op, tæt på baren og med en god udsigt til scenen.
På den store scene, var det bl.a. Sanne Salomonsen, Hvide Løgne, og GoGo Berlin der skulle optræde.

Mens der på den store scene blev gjort klar til næste band, var der på den lille scene en trio der skulle underholde. Det var de nu slet ikke så ringe til, de kunne alt fra Prince til AC/DC.

Noget at spise kunne man også få, men jeg følte jeg trængte til at få mine hænder vasket grundigt inden jeg ville have noget at spise. Så hen ad aftnen tog jeg afsked med de andre og smuttede om til Skipperkroen, her kunne jeg få vasket mine hænder. Og de havde flere gode tilbud på natmad, jeg valgte pizza slice og en Odense Classic.


Nu har jeg været ude at spise både hos Kim og Anette flere gange, uden jeg endnu har haft dem inviteret hjem til mig. Af den årsag jeg har i min lille lejlighed ikke plads til at have gæster, vi kommer i hvert fald til at sidde meget trangt, lidt træls en mørk vinteraften. Det kunne være hyggeligt en sommeraften, men det er forbudt at grille på altanen. Vi har så en grill plads, men en ren hvepserede, så der hyggen snart få en ende.
I stedet vil jeg finde en sommeraften hvor jeg vil invitere Kim og Anette ud at spise, og så kunne vi bagefter tage en runde på byens værtshuse.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar