onsdag den 4. maj 2016

MIN PEUGEOT KAN FEJRE 4 ÅRS FØDSELSDAG

Det er 4 år siden jeg købte Den Gule Flyver, min lille Peugeot 107.
Dette betød den fik en invitation til at komme til syn, det passede med den skulle til service tjek hos min forhandler, som tilbød at køre bilen til syn. Passede mig udmærket, da mine eftermiddage er lidt pressede for tiden.

Det var ene af gode nyheder, da jeg kunne hente min bil.
Den gik fejlfri gennem syn, så jeg har en gul Peugeot 107, der er 4 år gammel og snart runder de 100.000 km.
Den er fejlfri, nysynet, undervognsbehandlet, og helt uden rust.

Jeg går og overvejer om jeg skulle købe en helt ny bil, men på den anden side, min 107'er er betalt, og jeg er gældfri.
I alle de år jeg sad i gæld var der nogle rejser jeg drømte om at opleve, dem har jeg råd til at opleve nu hvor jeg er gældfri. Så jeg tror jeg venter et par år med at købe ny bil, så jeg i hvert fald kan få oplevet en af de rejser jeg endelig kan få råd til.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar