fredag den 27. maj 2016

OPEN BY NIGHT I STRUER

Hurtigt hjem fra arbejde, i bad få tøj på, og ud af klappen igen.
For jeg ville til Open By Night i Struer.

Da jeg var sulten lagde jeg ud med at gå direkte om på havnen til byens ny åbnede restaurant: VED FJORDEN.

De har skabt en ny version af Danmarks Nationalret; Stegt flæsk med persillesovs, nu som en burger.

Man kan simpelthen ikke lade være med at smile når de stiller retten an, og så er det rart smilet ikke bliver tørret af igen.
Er du Vimmer det smager godt ! 4 stykker tilpas tykke flæsk, saltet fedtede og sprøde, med en spicy persillepesto, røde løg og rødkål, en lille kurv med kartofler og mayo.
Jeg er ret sikker på det bliver sommerens hit man gerne må få både en øl og snaps til.
Det plejer ellers altid at regne når der er Open by night i Struer, men i år har Vejrguderne fået lettet røven og trykket på de rigtige knapper. For solen skinnede og vejret var lunt, så der var masser af mennesker i byen.

Omme på havnen var der flere muligheder for at komme med på en sejltur, hvis man er til det, havde man ikke mod til det kunne man tage i gågaden. Her skulle TØRFISK optræde, som altid er de gode til at underholde.

Jeg fik købt nyt tøj hos Tøjeksperten.
Så nu er jeg klar til sommerfest.

Aftnen sluttede jeg af på SKIPPERKROEN, der havde et godt tilbud.
½ grill kylling med fritter 49 kr.
Det er en af de aftner hvor øllerne smagte lidt for godt, men det dur ikke, for i morgen skal jeg afsted igen allerede kl.10:30, til Kilen Rock i Struer.
Jeg var så fornuftig kun at drikke en fadøl, og så ellers komme hjem ad igen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar