søndag den 8. maj 2016

PIRAT FEST

Sidst jeg var afsted til Pirat Fest i Aarhus, var i Januar. Der var lige nogle andre oplevelser der skulle opleves på de datoer Pirat Festerne finder sted, en musical i Esbjerg, country koncert i Struer, og en fest.


Men i denne weekend var min kalender ledig, og jeg kunne deltage.
Hvor er det dejligt at opleve at selv om man har været væk så længe, er jeg ikke blevet glemt. Jeg blev modtaget med kys og kram og en nysgerrighed efter hvad jeg havde oplevet siden sidst.

Og som altid når vi Pirater samles, havde vi en kanon fed fest, med god mad og en skæg aften i Pirat Baren, hvor pigerne var i sommer humør.
Jeg vil ikke gå glip af vores sommerfester, så de to næste gange vil jeg også med. Desværre kan jeg ikke deltage i August, det er der Sommer koncerten ved Fur Bryghus finder sted.

Ellers kan jeg fortælle jeg har fået mig en ny favorit drink: BANAN KISS.

Det er en rigtig banan der bliver skrællet og blændet med rom og likør, og et lille pift af noget andet, og rundet af med chokolade.
En drink til 80 kr., men for Hulen hvor det smager godt. Så jeg må hellere få nogle ekstra penge med næste gang.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar