torsdag den 20. november 2014

SONY XPERIA

I Se og Hør så jeg reklamen fra "3", den nye Iphone 6, og tænkte at sådan en ville jeg gerne have.
Derfor tog jeg en tur til Herning Centret, hvor "3" har en bod.

Jeg så da osse den nye Iphone 6, og flot er den. Men den har samme problem som alle andre Iphones, den går let itu hvis man skulle være så uheldig at tabe den.
Og eje en telefon man er bange for tabe, nej vel ?

Så jeg fik et andet valg.
Den nye SONY XPERIA Z3, en flot telefon med 16 gb. Og oven i hatten fik jeg også denne:
SONY XPERIA Z2 Tablet med hele 64 gb, så den kan rumme alt.

Så nu kan jeg fordele arbejdsopgaverne til mine maskiner.

På min gamle PC kan jeg ikke få E-boks til at fungere, så på den vil jeg kun have billedgalleri, og så bruger jeg den til at skrive i Rygerkupeen.
Min nye PC, er ren underholdning, som Facebook, Side 6, og Elvira Friis hjemmeside 
.
På min Tablet vil jeg så have, E-boks og Digital Post. Men den skal også rumme en eller to musiktjenester, og TV-3 så jeg på den kan følge mine Reality programmer.
Og så vil jeg have overført et par DVD'er, jeg har både Allo Allo og Vore Værste År, de kan ligeså godt komme på min tablet.

Og telefonen, skal så kun bruges til det en telefon skal bruges til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar