tirsdag den 25. november 2014

ELVIS PRESLEY 80 ÅRS FØDSELSDAG, VIL I MED ?

Jeg så annoncen i "Den blå avis" i fredags, i B&W Grand Ballroom fejres Elvis Presleys 80 års fødselsdag, torsdag d.8. januar 2015.

Så jeg måtte spørge på jobbet, om jeg kunne få et par ferie/fridage.
Det kunne jeg.

Så onsdag d.7 januar tager jeg til København, og bliver til lørdag d.10.januar.

Når nu jeg har valgt at de næste 8 år vil jeg have lov at være drengerøv.
Og  skal jeg ud og have nogle fede oplevelser og højt humør, må jeg jo nok sige at dette event lige må være noget for mig.

www.bestilbillet.dk

På dette link kan I læse meget mere om Elvis festen.

Kort fortalt er der stor buffet med Elvis's livretter, så er der koncert, og Jørgen De Mylius som konferencier.

Også er der FRI BAR hele aftenen, og gratis bus til og fra arrangementet.
Alt sammen får man for 1000 kroner.

Jeg vil se om jeg kan booke et værelse på Cab In, eller et andet hotel i nærheden af Hovedbanegården.

Vil I med til denne oplevelse ? Så kan vi tales ved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar