fredag den 21. november 2014

JEG HAR FÅET FØDSELSDAGS SEX

Jeg er i rigtig godt humør idag, det skyldes at min dag er påvirket af 3 Fede F'er.
Jeg har fået Fisse, det er min Fødselsdag, og endelig faldt min fødselsdag på dagen jeg har ventet på så længe nemlig :
Fredag. 
Og det syntes jeg skulle fejres med noget som jeg aldrig har prøvet at få: Fødselsdags sex. 

Jeg tog telefonisk kontakt med en fræk dansk pige, og forklarede hende at det er min fødselsdag. Og hun svarede:
Kom bare do. 
Da jeg ankom til hendes adresse og hun bød mig indenfor, kunne jeg se at her smider jeg ikke mine penge ud af vinduet.
Hun er en varm dansk sexet babe, og jeg havde en lille værtindegave med til hende, en lille æske chokolade købt hos Frellsens.
Gaven blev hun meget glad for og sagde, at nu skal du få en god gang Fødselsdags sex. Så da vi havde fået det med pengene ordnet, blev denne kølige formiddag meget varmere.
Og da timen var gået og vi atter havde fået tøj på, spurgte hun hvad jeg syntes. Hun blev meget begejstret da jeg sagde:Du er altså meget bedre end de piger jeg har mødt i en swingerklub.
Så det ligger helt fast at vi skal ses igen.
En anden ting jeg fejre idag hvor jeg fylder 52 år, er at nu er der kun 8 år til jeg fylder 60. Jeg har vedtaget, at i de 8 år vil jeg have lov at være drengerøv.

Lige siden jeg var ung har jeg siddet i gæld, så der har ikke været råd og ej heller overskud til at være en drengerøv.
Men forleden var jeg til en samtale med min bankrådgiver, og må nok sige, at nu ser det lyst ud.
Altså; jeg sidder i en ejerlejlighed hvor jeg skylder 265.000 kr., så min husleje lyder på 2900 pr. måned, så billigt kan jeg aldrig komme til at sidde andre steder. Og så forøvrigt, til maj er jeg færdig med at betale mit billån.
Så nu er der råd så nu skal det være, nu vil jeg have 8 år som drengerøv.
Der er 2 rejser jeg vil nå at opleve. Jeg vil til fest på Ibiza, og så vil jeg opleve, The Real Oktoberfest i München. Og så skal der være råd til frække damer, og så skal der være råd til at leje en åben sportsvogn. Og det skal sgu ikke være en skide Fiat 500 eller Citroën C1, næ, det skal sørme være en rigtig 2 personers sportsvogn. Og så vil jeg på en skæg sommer tur rundt i Danmark.
Når jeg så fylder 60 skal der være fest, en fest der markere at jeg nåede at få mine 8 år som drengerøv. Og at jeg nu er klar til de næste 10 år af mit liv, der nok bliver lidt mere voksen, lidt mere rolig, men stadig med bid i.
Min 60 års fødselsdags fest, skulle gerne blive fed.

Min absolutte fedeste fest var min 40 års fødselsdags fest. Der havde jeg samlet 52 personer: venner, familie og kollegaer.
Vi mødtes på et værtshus til en velkomst drink, så kom en bus og kørte os til et lille spisested på Jeginø.
Jeg havde været derovre og fået lov at pynte borde dagen i forvejen, og fik placeret navneskilte, så folk der aldrig nogensinde havde mødt hinanden, kom til at sidde til bords sammen. Det kunne have gået grueligt galt, men folk var taget til min fest for at få en festlig aften, så det blev det. De 6 timer fra vi steg af bussen og satte os til bords, til vi igen rejste os fra bordene og steg på bussen igen, de forsvandt som et knips med fingrene.
Ved alle borde gik snakken lystigt og der blev skral grinet, og der var fællessang og dans.
Af mine kollegaer fik jeg en Lolita dukke, de kom og sagde jeg lige skulle gå udenfor der sad en der ville tale med mig. Udenfor sad hun, en Lolita dukke der var pustet op og iført den fineste kjole. Jeg kunne sgu ikke lade være med at grine, men var lidt nervøs for at tage hende med ind, tænkte på min familie.
Men både min mor, mostre og onkler, fætre og kusiner, de lo højlydt da jeg kom ind med min nye dukke. Det gjorde de øvrige gæster også.

Min 50 års fødselsdags fest begyndte så godt men gik desværre i vasken, fordi der var et par der kom op at skændes og begyndte at græde.

Så det er stadig min 40 års fødselsdag, der var og er min fedeste fest til dato.
Det pudsige er, det hænder der stadig kommer folk hen til mig så mange år efter og siger, at de kan huske de var med til min 40 års fødselsdag, og hvem de sad til bords med. Og spørger, hvordan gik det med hende din Lolita dukke ?

Jeg trænger til at få en fest man med glæde kan se tilbage på, og som mine gæster vil tale om længe.
Derfor har jeg taget en beslutning:
Til næste år hvor jeg fylder 53 år, falder min fødselsdag på en lørdag.
Der vil jeg holdet en ægte drengerøvsfest.
Til den fest vil pæne hvide duge, dyrt porcelæn, blomster, pyntepuder og duftlys, være  BANLYST !
Der skal kun være tre ting: Kolde øl, varme Pizzaer, og en stripper der skal underholde med strip tease, og bodytequilla.
Det er mit ønske at finde det rette lokale, så ud på et loppemarked og der finde to lettere slidte hjørnesofaer, og en lang sofa, samt et solidt sofabord.
Og der bliver kun inviteret det antal personer, der kan være plads til i de tre sofaer.
Jeg har altid følt at ulempen ved at være tilskuer til et strip show, er at man som regel står bag ved nogen og skal kigge hen over deres skulder. Men når stripperen roder rundt på alle 4 nede på gulvet, kan man aldrig se en skid.
Så når stripperen kommer og optræder til min fest, træder hun op på bordet, og så læner vi andre os tilbage i sofaerne. Og på denne måde vil vi alle uhindret og nøje kunne følge med i hvad der foregår. Og ingen vil blive snydt for en bodytequila.
GLÆD JER !
Men nu blæser jeg til afgang til 8 fede år fyldt med fede oplevelser, højt humør, og frække damer.
Og så kan I glæde jer til min 
60 års fødselsdagsfest.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar