søndag den 23. november 2014

SÅ GIK DER TID MED DET.

Jeg har en brugt efterårsferie til salg, og imorgen må man så afsted igen på arbejde.
Næste ferie bliver først til April, men håber jeg kan få lov at tage et par ferie/fridage inden da.
Det var en rolig efterårsferie, hvor jeg for det meste bare slappede af herhjemme.

I fredags var det min fødselsdag, der tog jeg på Skipperkroen.
Det var Perry som stod bag baren, og der var en hyggelig stemning. Og der blev sunget fødselsdags sang for mig, så jo det var sgu sjovt.

Lørdag slappede jeg af herhjemme, fik vasket noget tøj.
Så fik jeg set Voice Junior, hvor der var Finale.
Som er de unger da talentfulde, og selv om der kun var en der vandt og modtog et rejsegavekort til en værdi af 50.000 kr. Kan de alle være stolte af deres præstationer.

Idag søndag var der lidt tilbage i vasketøjskurven, som også kunne blive vasket. Så kan jeg holde fri hele næste weekend, for nu er jeg endelig kommet til bunds i kurven.
I eftermiddag kørte jeg en tur til Lemvig, op til kræmmermarkedet.
Det er længe siden jeg har været der sidst, og det ligner sig selv, de samme boder og med de samme mennesker der sidder i boderne.
Dog var der kommet en ny.
En der sælger gamle plader, og han har et stort udvalg.
Jeg købte 3, jeg har ikke noget at spille dem på. Men de pynter nu vældigt på væggen.
Så gik turen til Bilka i Holstebro, hvor de kører 50 % tilbud på Juletræer.
Jeg købte et pænt lille et, nu vil jeg have fat i nogle lys at sætte på. Så vil det pynte udendørs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar