søndag den 16. november 2014

ANNIE GET YOUR GUN

I går var jeg og min kære kollega Anette i Holstebro for at se skuespillet "Annie Get Your Gun".


Anette og jeg, er ikke blot kollegaer vi er også venner, eller som vi kalder det ; Kyllinge kærester. Fordi vi arbejder på fjerkræslagteriet i Vinderup.
Vi har det skide sjovt med hinanden, og kan tale sammen om alt, også det der ikke kommer andre ved.
Det kunne aldrig falde mig ind at klappe hende i numsen, jeg måtte sikkert gerne, men jeg syntes det ville være at gå over grænsen.
For det er nemlig sådan et venskab skal være, når man har tillid til hinanden, kan man gå helt ud til grænsen men aldrig over.
Vi har dog et fast punkt, hver fredag giver vi hinanden et Fredags kram. Nogle af vores kollegaer bliver en smule forarget, for det er jo ikke bare et tante Anne kram, næ det er et virkeligt kram.
Anette har en kæreste, Peter hedder han. Ham kan jeg godt li', for han er en rar og festlig fætter, ham og jeg har det sgu også skægt sammen.
Så jeg vil aldrig stjæle Peters kæreste, Anette og jeg er bare venner, og det vil vi altid være.


I går eftermiddags kom Anette og hentede mig, og sammen tog vi ud til Knudsens i Holstebro.
Stykket var ren amatør, så vi måtte give det en dili chance. 
Men jeg må rose de her skuespillere, for det blev aldrig 
langt ude på landet dilettant, hvor det er tante Oda og svoger Orla der er hovedpersoner.
Samtlige medvirkende igår var virkelige talentfulde, og løftede Annie Get Your Gun på et professionel plan.
Da forestillingen var forbi, skulle Anette og jeg til fest hos vores kollega Kim som bor i Bremdal.
Her kom Peter så også, og vi fik Koteletter i fad og is til dessert. Og vi drak rødvin og en del drinks, og havde en festlig aftenen.
Ud på natten ringede vi efter en Taxa, og så tog vi på Bubsi hvor vi festede resten af natten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar