mandag den 17. november 2014

BOGEN OM LINSE KESSLER

I eftermiddag var jeg ude hos min autoforhandler, Peugeot i Holstebro og få skiftet om til vinterdæk. Det tog ½ time, så nu kan jeg køre vinteren i møde. Men jeg håber ikke vi skal igennem en helveds træls vinter, kunne vi nu bare få en grøn vinter med regn og dis, det er meget nemmere når man skal ud at køre.

Da dækkene var kommet på, kørte jeg en tur omkring Arnold Dusk eller Brusk, i hvert fald boghandleren i Holstebro gågade.
For når nu jeg er fan af Linse, må jeg jo have hendes bog.

Så nu må jeg have planlagt en tur til København, det kan ikke være anderledes.
For skal jeg have læst bogen, dur det ikke med 10 minutter hist og 10 minutter pist.
Derfor en togtur til København, der har man 4 timer til rådighed. Så skulle jeg nok kunne nå en pæn bid af bogen, og kan nå resten på hjemturen, hvor man igen har 4 timer til rådighed.
Jeg har en enkelt ledig weekend her i december, så vil jeg over og se København pyntet op til Jul. Og jeg vil på Dalle Valle og smage deres aften buffet, måske se Post og Telegraf museet, der er gratis entre. Og så en tur i Tivoli, det kunne jo nok blive en hyggelig anledning til at få læst bogen om Linse Kessler.
Jeg holder efterårsferie i denne uge, der skal ikke ske de vilde ting, da jeg bare trænger til at slappe af.
Men i formiddags tog jeg på shopping i Struer hos Kop og Kande, og her kunne jeg ikke stå for de her tre Trip Trap nisser.
De er nu i fint selskab på mit sofabord, sammen med mine andre Trip Trap nisser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar