søndag den 2. marts 2014

SWINGER-BASSE MED KØLLEN.

Fredag aften tog jeg afsted til Suldrup, til en fed weekend hos Hanne og Johnny.
Jeg havde købt en kage vi hyggede os med, mens vi så X-Factor.

Lørdag aften skulle der være gilde, Hanne havde planlagt en Fastelavnsfest.
Jeg havde lige et par ærinder der skulle ordnes inden festen. Lørdag eftermiddag var jeg inviteret til en børnefest, hos et par andre gode venner jeg har i Nordjylland. Derfor ville jeg i Aalborg Storcenter og købe en lille gave, og fandt da osse hvad jeg søgte.
Nu jeg var i Aalborg Storcenter rendte jeg over et godt tilbud, 2 T-shirts for 250 kr. Dem måtte jeg eje.
Og da vi skulle drikke alkohol lørdag aften, var det vigtigt for mig, at få noget ordentligt at spise, så min mave kunne klare al den sprut.
Jeg tog på Jensens Bøfhus, og fik mig en herlig bøf.
Og så var det afsted til børnefest.

"Hjemme" hos Hanne og Johnny var gæsterne ankommet da jeg vente tilbage, alle festligt udklædte til det store gilde.
Hanne havde pyntet et flot bord, og vi fik en virkelig lækker tre retters menu, som hun selv havde lavet.

Jeg var udklædt som Fred Flintstone, og mine kære venner gav mig et nyt kælenavn: Swinger-Basse, da jeg som bekendt ikke ligger skjul på jeg går i Swingerklub.

Jeg syntes nu heller ikke der er noget at være flov over, folk bliver jo ikke trukket i håret hen til Swingerklubben. Det er voksne mennesker der kommer der, og de kommer langvejs fra helt frivillig. Derfor har jeg intet imod at blive kaldt:
                 SWINGER-BASSE 
Da vi var færdige med at spise, skulle katten slås af tønden. Det blev en festlig forestilling, og det var Per der blev Kattekonge.
Og Lulu der blev Kattedronning, og det var Elvis som overrakte de flotte præmier.

Resten af natten der festet.

1 kommentar: