søndag den 23. februar 2014

CAMPING OG SEX

Det blev en ikke helt tosset lørdag, med nogle gode oplevelser.
Kl.6. stod jeg op og fik mig gjort klar til at komme afsted, først til Herning.
Jeg var på vej til Swingerklubben nær Vejle, men da der var feriemesse "Ferie for Alle" i MCH, kunne jeg ligeså godt kigge forbi der, inden jeg kørte videre.

Det er nu ikke fordi der er sket så meget nyt, siden sidste års Feriemesse.
Men jeg kiggede på de nyeste autocampere, flotte ser de ud uden på. Men prøv nu lige kigge på disse senge. 
Man kan fa'me ikke lave meget Swingerparty i en autocamper, man ville skvatte ned mellem sengene hvis man gjorde forsøget. Er autocampere mon bygget til folk, der ikke længere har et sexliv ?
Jeg var forbi den tyske bod, da jeg godt kunne tænke mig en tur til Harzen.
Der har de dette veterantog der køre op på heksenes bjerg Bloksbjerg. Og så har de selvfølgelig også god tysk øl, noget jeg lige  tygger på.

Da jeg havde set hvad jeg ville, kørte jeg ud til Herning Centret hvor jeg spiste på Kina Buffeten. Altid lækkert mad, 85 kr. incl. et stort glas cola.
Nu jeg var i Herning Centret ville jeg da lige slå et smut forbi Orion butikken, og se om de havde fået nogle nyheder.
Sørme jo; Et par sexet underbukser til mænd, dem fik jeg købt.
Og så afsted til Vejle.
Her bor jeg ligesom sidst jeg var i Swingerklub, på Vejle Danhostel.
Det ligger udenfor Vejle, i den lille by Skibet. Det koster 425 kr. for en overnatning, så skal man selv slæbe sengetøj med. Det gør man jo gerne, mad er heller ikke med i prisen.
Men pyt ! Jeg spiste på Mc.Donalds, inden jeg tog i Swingerklub.

Det var lækkert at være i klubben igen, og erfare jeg traf den rette beslutning dengang jeg sagde til mig selv, at nu vil jeg prøve en Swingerklub.
Her kommer en masse glade mennesker, sammen sætter vi vores præg på klubben. For her er en varm og hyggelig stemning, hvor folk tør sætte sig ned og tale sammen, og her er også plads til den lille skæve bemærkning og det gode grin.
Også var jeg igen heldig med en sød pige, så jo, jeg får mere ud af det medlemsskab end jeg havde forventet.

Desværre når jeg ikke i Swingerklub i Marts, der er min kalender fuldt booket.
Men fredag d.4.april vil jeg afsted igen, da jeg alligevel skal til Bilmesse i Fredericia hallerne om lørdagen d.5.april. Den lørdag skal jeg også til fest i Dronninglund, hos Keld.
Det bliver da en fed weekend jeg kan gå og glæde mig til, en weekend der byder på: Sex, biler og fest.

1 kommentar:

  1. dejlige auto camperer, sex er ikke alt , lares, når man køre ud på camping er det da for at se noget s.... da ikke for at dyrke sex

    SvarSlet