lørdag den 22. marts 2014

BILKA KØEN

Jeg vedtog da jeg stod op i morges, at jeg alligevel ikke vil på Pigernes Kro i Onsild i aften. Der kommer ellers Fede Finn og Funnyboyz og optræder, men i de næste to weekender skal jeg til et par fester hvor man ikke undgår at få en del alkohol, så jeg tror nu det er ganske rart lige at tage sig en rolig weekend, så man er ready to rock 'n' roll i de næste to weekender.
Jeg fandt på noget andet at foretage mig idag, jeg fik ryddet op i mit klædeskab.
Det blev til tre fyldte sorte sække med sko og tøj jeg ikke længere bruger, som jeg fik smidt op i tøjcontaineren, som andre så kan få glæde af.

Så gik turen til Bilka i Holstebro.

Jeg har fået købt et par dyre skjorter, og har kig på endnu en til 1300 kroner, og har vedtaget at den vil jeg have råd til at købe. Det bliver den dyreste skjorte jeg nogensinde har købt og ejet, så vil nogen sikkert spørge om det nu også er nødvendigt ?
Her må jeg svare ja !
Da jeg var ung sad jeg fordybet i gæld, og havde overhovedet ikke råd til at købe pænt tøj. Det har jeg i dag hvor jeg er ude af min gæld, og så har jeg noget at indhente, derfor vil jeg fandeme have lov at købe dyrt modetøj.
Det hænger sammen med jeg er træt af mit images, at jeg altid kommer til en fest klædt som en pauseklovn.
Jeg vil gerne vise jeg har lagt den mørke tid bag mig, og nu gør et forsøg på at komme videre. At nu vil jeg have lov til at nyde og have lyst til livet, jeg skal ud og have nogle fede oplevelser, hvor man kan mærke glæden ved livet.

Når nu man vil gå i dyrt tøj, vil det se trist ud hvis det er krøllet. Derfor må jeg have fat i et strygebræt og strygejern.
Strygejernet tager jeg ud og køber på mandag hos "Punkt 1", de har et flot rødt dampstrygejern af mærket Tefal.
Strygebrættet har de på tilbud i Bilka til kun 99 kr.
Så må jeg se at få lært at stryge.

I Bilka fandt jeg hvad jeg skulle bruge, og så også lige denne pyntepude, så nu kan jeg få de gamle grimme smidt ud.

Men da jeg kom frem til kassen, oplevede  jeg det man ofte oplever i Bilka, at der er en lang kø fordi der er et lille problem der driller. Det var der i den første kø jeg stillede mig ved, gik så videre til den næste, hvor der opstod et problem ved kassen til højre, så kassedamen ved den kasse jeg nu stod ved, ville så hjælpe med at løse problemet. Så nu var der tre kasselinjer der var gået i stå op grund af små problemer med varenumre. Træls !

Nå men på hjemvejen var jeg forbi Guldbageren og købe en lækker kage, jeg vil hygge mig med i aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar