fredag den 7. april 2023

MED BUBSI PÅ PUB CRAWL

 

Traditionen Tro afholder Værtshuset BUBSI den årlige Pubcrawl, Skærtorsdag. Det er efterhånden nogle år siden, jeg var med sidst, så i år besluttede jeg mig for at deltage, og fik mig meldt til. 


Kl.8 om morgenen skulle man være på Bubsi, hvor der blev budt på Rundstykker og kaffe.

Men kl.8 om morgenen føles det rart at få en lille skarp til halsen, og morgenens første øl.


Kl.9 ankom bussen vi skulle med, en rigtig dobbeltdækker, men vi var altså over 60 tilmeldte.

I bussen var øllene gratis, så man nåede en enkelt før vi ankom til første STOP !

Det var Hansens Bodega i Oddesund, her er ikke meget plads når der også skal være plads til et helt orkester.


Som altid er det PETER SORT BAND vi har med, i år havde de inviteret PER HAT med. 


De fleste af os måtte stå udendørs, hvor var det heldigt at ølprisen kun var 20 kr. For i den kulde måtte man drikke sig til varmen, og så fik vi alle friske røde kinder. 


Efter et par timer skulle vi videre til næste værtshus, det var HOTEL TØMMERGÅRDEN i Hvidbjerg. 


På Hotel Tømmergården var der plads til os alle indendørs, også til Per & Peter.

Det er i grunden længe siden jeg har oplevet PETER SORT BAND, så det er lige før man har savnet dem.

At de fik PER HAT med i bandet må siges at være noget af en gevinst. Per Hat kan jo synge, og både Per og Peters sorte humør, gør at det bliver en underholdene koncert.


Et par timer efter sad vi atter i bussen, nu gik turen videre til den sidste destination.


PUSTERUMMET i Hurup. 

Det var her der var bedst plads til os alle, et stort og alligevel hyggeligt værtshus. 

Helt der oppe kan man få Hancock sodavand, 

YES !! 


Jeg kunne få en FLYVERSJUS. 

Det var tid at vende snuden hjemad igen, hjem til Bubsi.


Da vi ankom til Bubsi, mærkede jeg tydeligt man har drukket mange øl. 

Jeg valgte at tage hjem, så kunne jeg hygge mig med aftenskaffe og Cirkus Revyen på TV-Charlie. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar