lørdag den 15. april 2023

FØDSELSDAG PÅ HOTEL TØMMERGÅRDEN

 

FACEBOOK var der en indbydelse til fest, på HOTEL TØMMERGÅRDEN i Hvidbjerg. For det var Kromutter Pernilles fødselsdag, festen var Fredag d.14.April om eftermiddagen. 


En fest jeg ikke ville gå glip af, og fik mig tilmeldt. 

Pernille kender jeg ikke personlig, har kun mødt hende de gange jeg har været gæst, på Hotel Tømmergården. Hvilken gave skal man finde på, til en pige man ikke kender ?

Den sædvanlige kurv fra en chokoladebutik, eller undertøj købt i en damebutik ? 

Jeg fik en lys ide !


Jeg tog ind på CAFE KC og købte et gavekort på 200 kr. , gavekortet er meget praktisk anbragt i en lille dåse med skruelåg, så kunne jeg nemlig i lægge 2 øl-kort over til BUBSI.

Pernille blev glad for gaven, så nu kan hun tage en tur til Struer.


Fra kl.16 til kl.18, var der gratis øl og lidt at spise, det var en Pålægskagemand og grønne Tuborg. 

Og da vi var færdig med at spise, var der livemusik.


Som var det en hyggelig og sjov eftermiddag og aften, man fik på Hotel Tømmergården.

Vi var mange samlet på kroen, men det forløb fredeligt og med godt humør. Så det er et værtshus, jeg gerne besøger igen.

Da klokken blev 20 syntes jeg det var på tide at tage hjem, det var heldigt der køre et tog kl.20:30.

Hjemme i Struer gad jeg for engang skyld, ikke at tage på værtshus, og få en god nat bajer. Jeg tog bare direkte hjem, så kom man tidligt i seng. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar