mandag den 4. juli 2022

NYT PASFOTO

 

En af de få Søndage hvor jeg ikke skulle i seng kl.18:30, derfor valgte jeg, at gå i biografen.

Jeg ville se filmen om ELVIS. , der begyndte kl.19:30.

Det er faktisk en god film, hvor man ser USA som kalder sig Land of Freedom , bestemt ikke var så fri da Elvis Presley gjorde sin entre. 

Austin Butler er velspillende som Elvis, forstår virkelig at vise Elvis både som den ensomme og sårbare mand som han var, men også den cool King of Rock.

Den som spiller sin rolle bedst, er Tom Hanks, som spiler Oberst Tom Parker, som var Elvis's Manager.

Man bliver ikke snydt for at nyde nogle af Elvis største Hits, og her ses det mere end tydeligt, at Austin Butler blot mimer sangene.

Men hvad Pokker ! Mange kan klæde sig som og optræde som The King, men det er meget få der virkelig kan synge som Elvis.


Mit Pas er udløbet og har besluttet, at nu må jeg have lavet et nyt. Så jeg kan tage med Hønsegården på Tysklandstur i November.

Så i dag tog jeg en tur til Holstebro, først fik jeg en Fransk ved Enghavens Pølsevogn. Og der kunne jeg ikke lade være med at grine, af denne reklame:


Man kan da ikke andet end misforstå den tekst.

Hos PHOTO CARE, fik jeg lavet nye Pasfotos.


Prisen for sådan en omgang er 150 kr.

På Onsdag vil jeg ned til Borgerservice, og have bestilt mit nye Pas.

Og nu jeg var i Holstebro, ku jeg ikke dy mig for at handle i Frellsens Chokolade.


6 lækre Flødeboller, de koster 80 kr., men hvad Fanden ! Man har jo kun Sommerferie en gang om året, så må man vel få lov. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar