tirsdag den 23. november 2021

MANDAG MORGEN PÅ DET LILLE APOTEK

 











Det blev en ædru weekend, fordi det var i Søndags det var min fødselsdag. For jeg ville vente til Mandag morgen med at fejre jeg nu er 59 år. Og det skulle foregå, på Det lille Apotek i Struer.


Krofatter og jeg har fødselsdag samme dag, og han ventede til Mandag med at fejre sin dag, det gjorde han med øl til 10 kr., hele dagen.

Og røde pølser til aftensmad.


Fornuftigt nok lod jeg bilen blive hjemme, og red der op på Apostlenes heste. Det er sådan en rask lille gåtur ned ad Bredgade og  gennem gågaden, så var man frisk på at sætte sig ved baren på Det lille Apotek. Efter at have vist mit Corona pas, var der GRØNT LYS , til at drikke bajere. 

Det var en af de her dage hvor man ikke gik i dørken efter et par stykker. Jeg holdt mig sgu i sadlen i mere en 12 timer, hvor mange  øl jeg nåede at drikke har jeg ikke tal på. Men der røg også et par Gule flyvere ned, og min Las Vegas Strippers shot anbefaldning; Kahlua, Baily og Flødeskum på toppen. Jeg tror denne shot ville smage meget bedre på en kvindes krop, og det kunne vi måske får lov til til næste år.


For til næste fylder jeg 60 år, og da falder min fødselsdag på en Mandag.

Sådan en Mandag morgen på Det lille Apotek, er Fandeme hyggelig, der er en god lun stemning. Så hvorfor ikke ?

Det helt seriøst , at Mandag d.21.November 2022, holder jeg en mindre morgen fest på Det lille Apotek i Struer, med Rundstykker og Basser, og Øl. 


Dem jeg invitere skal ikke blot holde fri om Mandagen, de bør også tage en fridag om Tirsdagen, hvis de da ikke vælger, at holde ferie hele ugen.

Jeg skal også selv ændre på mine ferieplaner, til næste år vil jeg kun holde 2 ugers Sommerferie, og så holder jeg i forbindelse med min Fødselsdag, 3 ugers Vinterferie.

Jeg er klar over mange nok vil sige, de simpelthen ikke kan få fri til en Mandags fest, til dem vil jeg sige, det skal I ikke være kede af, der er nemlig endnu et skud i Bøssen.

Det skal forstås på den, at Lørdag d.6. Maj 2023, holder jeg Den STORE fest. Der skal det fejres det er 60 år siden, jeg blev adopteret til Struer. 


Men jeg håber selvfølgelig, at folk til næste år kan tage fri, og deltage i min 60 års fødselsdag, så vi kan få den fedeste Mandags fest på Det lille Apotek.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar