fredag den 19. november 2021

DET GIK I KAGE

 

Det på Søndag det er min Fødselsdag, men nu har jeg 2 ugers ferie, derfor var det i dag jeg gav kage på jobbet. 

Netop fordi det er min Fødselsdag holder jeg ædru weekend, jeg kan lige så godt vente til på Mandag, med at feste.


Der er der nemlig hele dag, øl til kun 10 kr. på Det lille Apotek. Det skyldes at Krofatter skam også har Fødselsdag d.21. November, og fejre det på værtshuset hele Mandagen. Så der kan jeg også lige så godt fejre min dag, og indfinder mig på Det lille Apotek, Mandag morgen kl.8. Med øl til en tier, må vi se hvor længe jeg holder mig i sadlen, for man skal vel også lige have en Underberg, og en Gul Flyver eller to. 


Der skal dog en mindre fejring til på Søndag, da tager jeg ud til Restaurant Vestkysten i Thorsminde. Hvor de kl.17 servere Dagens Husmandskost: Flæskesteg. 



Derfor tog jeg i dag ned til MR. i Struer, hvor jeg fik købt en trøje


og en kasket.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar