fredag den 12. april 2019

SIDSTE FERIEDAG .

Det blev Fredag, og min sidste Feriedag i denne omgang. Så er alle 6 ferieuger i denne periode opbrugt, men jeg kan så glæde mig til Maj banker på døren, og har gode gaver med, hele 6 nye ferieuger.
Det er også træls man skal på arbejde igen på Mandag, men det er lige til at overkomme. Kun 3 arbejdsdage, så er det Påske. 



Når man holder ferie er man tilbøjelig til at spise for meget fast food, så i dag syntes jeg, at jeg trængte til at få fast føde.
Derfor kørte jeg en tur til Lemvig, hvor de på Cafe Larsen hver Fredag servere Flæskesteg. Og som altid, er det bare så lækkert. 

Fra Lemvig gik min tur videre til Holstebro, til Herretøjsbutikken Jack & Jones, for nu skulle det være. I Mandags var jeg inde hos Jack & Jones, for at købe Boots, og her fik jeg øje på en lækker skindjakke til 999 kr.

Jakken fik jeg købt i dag, hvor de oven i købet kørte - 20 %, så den var endnu billigere.
Ekspedienten fortalte, at der forleden var en mand på min alder som også købte jakken, og var så begejstret at han kom igen og købte en mere i sort.
Jeg sagde at det kan jeg godt forstå, for der er jo masser af Retro Look, og jakken minder om dengang man kørte på Puch Monza og Yamaha.
Ekspedienten lo og forklarede at det netop også derfor at mange voksne mænd køber jakken, det er minderne om dengang man var ung. 

Jeg vil nu ikke have den i sort, ikke fordi den ikke er pæn, men fordi den brune har det rette look på mig. Og skal jeg have en sort læderjakke, skal det sgu være den ægte bikermodel.

Nu jeg var inde i butikken, fik jeg købt en rød kasket. Den ville passe perfekt til når jeg har Tommy Hilfiger tøj på.

Fredagen sluttede jeg af med et smut på Det lille Apotek i Struer, lige til en bajer.
Der skulle være live musik, med duoen Sejbjerg Duo. Disse to herrer er på kort tid blevet uhyre populære her i omegnen, de er også gode. Men da jeg også skal opleve dem på Irish Pub i Vinderup, venter jeg til der med at skrive en anmeldelse om dem her i Rygerkupeen. 

For det blev kun til den ene øl, da jeg ville hjem og gøre mig klar til at se Finalen i X-Factor. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar