mandag den 8. april 2019

FERIE.

Kun en ting er herlig ved at gå på arbejde, det er man kan glæde sig over at have 5 ugers ferie, og en sjette uge. I denne uge holder jeg den sidste uges ferie, inden vi til Maj får en ny røvfuld ferieuger vi kan tage hul på.

Jeg fejrede min ferie med Brunch på Dalle Valle i Holstebro, nu jeg alligevel skulle et smut der ud.

I det nye katalog fra Mr. var der en værdikupon på 200 kr., som jeg i sidste uge var hos Mr. i Struer, for at benytte.

Jeg fik købt et nyt jakkesæt, og fik da også øje på 

disse 2. En kasket til festlig brug, og en hat til når man har pæn tøj på. 

Et par sorte sko er altid pænt til et jakkesæt, men da jeg også gerne vil have lidt at skifte med, tog jeg i dag en tur til Holstebro.
Ud til Jack & Jones.
På Jack & Jones hjemmeside, havde jeg set disse støvler. De har også en rigtig lækker ruskindjakke til 999 kr., den fik jeg ikke købt i dag, men regner med jeg vil ud og have den købt.
Foreløbigt blev det til disse støvler.

Så var jeg klar til at tage hjem igen, på vej til bilen kom jeg forbi 2402, og der var tilbud på skjorter.

2 stk. 600 kr.

De kom med hjem til bunken jeg har af nye skjorter, i mit klædeskab har jeg en pæn stak helt nye skjorter jeg endnu aldrig har haft i brug.
I hverdagene går jeg aldrig i skjorte, ikke til arbejdsbrug, der har jeg bare nogle gamle udslidte trøjer, og når jeg kommer hjem tager jeg blot noget nemt på.

Det er kun i weekenderne og når jeg holder ferie, og vil se lidt pænere ud jeg tager en skjorte på. Derfor har jeg så mange liggende, jeg endnu ikke har haft i brug. 

Mit nye jakkesæt har jeg købt i anledning af Påsken, men nu lyder det til at vintervejret skal hærge hele Påsken med sneglatte veje og vinterkulde. Så kan man desværre ikke have sit nye pæne tøj på. 

Men i Sommerferien kommer det i brug, da jeg har vedtaget jeg vil en tur til København.
Jeg vil over i Zoo og se de to Pandabjørne, og så vil jeg på Bakkens Hvile og opleve Bakkens sangerinder. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar