søndag den 31. marts 2019

HERRE AFTEN PÅ KRUSET I HOLSTEBRO.

Irish Pub i Vinderup, er stadig mit stamværtshus, og i går aftes skulle der være smagsprøver på drinks og cocktails, samtidig var der Herre aften på Kruset i Holstebro.
For at Rygerkupeen ikke kun skal handle om et værtshus, kan I læse jeg gennem Marts måned har været ude og opleve mange andre steder. Og netop derfor valgte jeg, at tage til Herre aften på Kruset. 

Kl.17 skulle man være på Kruset, og allerede kl.16 blev dørene lukket for alle andre kunder end dem der havde tilmeldt sig Herre aftenen.
Jeg tog et tog der passede med jeg var i Holstebro ved 15 tiden,
så kunne jeg nå omkring Fox & Hound, hvor jeg fik en Grimbergen.

Jeg var på Kruset inden dørene blev lukket, hvor jeg hyggede mig med en Tuborg Påskebryg. Og kl.17 væltede det ind ad døren med glade mænd.
Vi blev budt velkommen og programmet for aftenen blev afsløret.

  • Først skal vi have noget at spise.
  • Der næst Smagsprøver på Mjød.
  • Til slut: Strip Tease.
Og så var der tilbud på øl, 15 kr. og 4 Jægerbomber 80 kr.

Som var det noget lækkert mad vi fik at spise, Helstegt Pattegris med 2 slags kartofler, og salat. 
Grisen havde fået den rette tid på grillen, der gjorde at kødet var saftigt, mørt  og gennemstegt, og sværene var sprøde. Og det bedste, det smagte ikke af røg. 

Jeg sad til bords med tre andre fyre, og de kunne ikke vente med at få gang i Jægerbomberne til vi havde spist. Det kom til at passe med vi gav en runde hver, så vi var i vældig godt humør da vi skulle i gang med at smage på Mjød. 

Mjød bryggeren var selv tilstede og det var ham som fortalte om sit bryg, og vi skulle smage 5 forskellige Mjød.

Jeg har været i Nordjylland hvor jeg smagte på deres Bjesk, og der er en markant forskel på de forskellige smagsvarianter af Bjesk. Det syntes jeg ikke der er på Mjød, de smager alle ens, af vand med honning i.
Muligvis er Vikingernes Mjød Gudedrik, men jeg foretrækker helt klart Nordjydernes Gudedrik Bjesk, det er der noget mere Pontius Pilatus over.

Og så nåede vi frem til aftenens dessert, Strip Tease. 

Nu kan jeg ikke huske hvad Tøsen hedder, men syntes I som jeg, at hun har en smuk numse, skulle I bare se hende nøgen. 
Hun er en stripper som forstår at give et show med bid og humor, og forførelsens kunst.
Vi var alle meget betaget af hendes sexet krop, og fulgte fornøjeligt med hver gang et stykke tøj blev knappet op, taget af og dumpede til jorden. Jeg føler mig overbevist om, at klapsalverne kunne høres helt ned til Dalle Valle, da hun trak sine trusser af og nu stod helt nøgen foran os. 

Nu var klokken blevet 21, Herre aftenen var forbi. Det passede meget godt med, så kunne nå et tog hjem til  Struer.
Her fik jeg en God Nat Bajer på Skipperkroen, mens jeg ventede på en Taxa. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar